  • Data: 2014-02-18 22:37:03
    Temat: Re: OCZ zbankrutował
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/18/2014 3:51 PM, Jan Stożek wrote:

    > Lat temu naście obecny prominent dużej, znanej firmy
    > działającej w szeroko pojętej branży internetowej przekonywał mnie, że
    > Internet przewróci system praw autorskich (i płacenia za treści),
    > które będą nieegzekwowalne ponieważ każdy content można spiracić i
    > przenieść na serwer za granicą. Z perspektywy czasu widać, że owszem,
    > treści można przenieść, tyle że działalność w internecie można prawami
    > autorskimi objąć całkiem skutecznie. Może nie tak łatwo, jak w
    > przypadku prasy, ale jak komuś bardzo zależy, to daje się to robić.
> [...]

    nie znajduje w tym poście nic, w temacie, którego miał dotyczyć. właśnie
    takie jak wyżej ucieczki off-topiczne, które nie maja nawet zastosowania
    w tej rozmowie.

    ale skoro już straciłem tyle czasu, to pozwól, że pobawię się jeszcze
    twoim kosztem. zróbmy taki eksperyment. niniejszym nazywam cie
    złodziejem, oszustem, gwałcicielem, mordercą .... (możesz sam
    wybrać/dołożyć co tam ci się wyda za stosowne, żeby ci tylko ułatwić
    zadanie). domagałeś się wcześniej dowodów, to teraz ty mi udowodnij i
    pozwij mnie do sadu za to zniesławienie. proszę bardzo. szybciutko. co
    najwyżej możesz zrobić, to polecieć taką offtopiczną retoryką jaką
    praktykujesz w tym poście i NIC WIĘCEJ. podobnie jak może mi naskoczyć
    firma SONY i każda inna na temat, której ja i inni się negatywnie
    wypowiadają w takich rozmowach na usenecie.
    wiec albo mnie poswiesz do sądu, albo przestań pitolić takie rzeczy o
    zniesławieniu w tego typu rozmowie usenetowej, bo to naprawdę śmiech.

    sorry, ale naprawdę szkoda mi czasu nawet na resztę odpowiadać.

    pytałem cię jednak w poprzednim poście co przeczytałeś na temat tego
    rodzaju PO, o którym rozmawiamy. oczywiście nic nie przeczytałeś,
    niczego się nie dowiedziałeś, ale silną opinię w temacie masz. to taka
    dość typowa na usenecie postawa religijna. nic nie wiem, ale i tak wiem
    najlepiej. żyj sobie z bogiem. jak to mówią w Bieszczadach: "ignorance
    is a bliss". <rs>