    Date: Fri, 14 Feb 2014 07:17:38 +0100
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: OCZ zbankrutował

    W dniu 2014-02-14 01:55, Pszemol pisze:
    > "z" <...@...pl> wrote in message

    > Losowość można, ale awaryjność jeśli będzie większa nić typowa
    > to i tak Cię konkurencja zje, bo będziesz miał większą awaryjność
    > niż konkurencyjna firma która nie postarza swoich produktów.
    > Nie ma bola. To nie jest strategia którą mógłbyś wygrać wojnę
    > o klienta z konkurencją.

    Podzespoły i tak są robione w tej samej fabryce w chinach.
    Istnieje coś takiego jak zmowa. To nie jest mit to praktyka.
    Wiem .... Przesadzam, jestem opętany podejrzliwością. :-)

    > To, że coś jest możliwe nie znaczy od razu że jest korzystne dla firmy.

    Skoro coś takiego jest możliwe. To nie wyobrażam sobie żeby jakaś firma
    tego nie wykorzystała dla swoich celów. Przecież dzisiaj reputacja firmy
    jest notorycznie deptana brudnym butem żądzy pieniądza. :-)

    Tak... Też mam nadzieję że przesadzam.