  • Data: 2016-11-09 17:11:31
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-11-2016 o 06:16, ddddddddd pisze:

    > przeczytaj swoje zdanie które cytuję w tym poście - mowa o naprawie
    > zgodnej z technologią, chyba mi nie powiesz że producent przewiduje
    > zastosowanie zamienników?

    Nie o to chodzi jakich części użyjesz, bardziej o sposób w jaki to zrobisz.
    Jeśli producent przewiduje wymianę elementu (konstrukcyjnego, a nie
    żaróweczki), to należy wymienić, nawet na zamiennik, a zwyczajowo się go
    jednak klepie i spawa w połowie, to to jest różnica o której piszę.

    Nie pamiętam dokładnego elementu, ale właśnie w tym programie TVN Turbo
    o którym pisałem omawiali tego typu różnice.

    > twoim zdaniem naprawa "jest nieopłacalna nawet wg stawek polskich." -
    > udowadniam ci, że po naszych stawkach serwisowych i cenach części poza
    > ASO może być opłacalna

    W pojedynczych przypadkach może być - to prawda.
    Ale jak będziesz robił sam dla siebie.

    Regułą jest jednak co innego, czyli laweciarskie druciarstwo i kręcenie
    licznikami.
    I wszystko co to przetnie jest dla mnie rewelacją.