  • Data: 2016-11-10 19:01:46
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ddddddddd"

    > 1,6 benzyna w zeszłym roku ok. 400zł, w tym 1zł więcej
    > 1,5 dci - w zeszłym roku 400coś zł, w tym roku 530zł (z Assistance z
    > holowaniem 200km)
    > 3.0d - oc+ass200km+szyby - w zeszłym roku 720zł, w tym 800zł (ale
    > jeszcze nie negocjowałem więc pewnie cena spadnie)
    > Jakieś nie duże te podwyżki.
    > Obracam się tylko w Directach (Axa, link4, liberty itp.)
    > Nie wiem co wam tak dużo podnoszą...

    sprawdzałem ten 3.0d -powyższe 800zł w link4 (zeszli na razie do 770zł),
    w axa za oc+ass250km ok. 700zł, w tym 470zł samo OC - ale chyba skuszę
    się na link4 bo będę miał ubezpieczoną szybę (a tania nie jest bo z
    czujnikami i jakaś specjalna pod HUD)
    ---
    HUD ? Pieprz ubezpieczenie, opowiadaj o tej szybie :-)