  • Data: 2016-11-11 12:14:26
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.11.2016 o 19:01, re pisze:
    > HUD ? Pieprz ubezpieczenie, opowiadaj o tej szybie :-)

    szyba jak szyba, coś tam ma dodatkowo- ponoć przy wyświetlaniu na
    normalnej szybie prawie nic nie widać, a na tej się wyświetla
    A wyświetla się prędkość, nawigacja, ostrzeżenia systemowe
    o, tak jak tu:
    https://www.youtube.com/watch?v=1n2ytXSr0yQ
    Rozwiązanie fabryczne, ale to stary złom bo 12-letni i to z 320-konnym
    (po programie) kopciuchem. Wiem, że lepszym dla mnie byłoby za tą cenę
    kupić nową Pandę, w końcu na trasie będzie palić tyle samo :)

    Łukasz