  • Data: 2016-11-09 18:52:36
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino"

    > przeczytaj swoje zdanie które cytuję w tym poście - mowa o naprawie
    > zgodnej z technologią, chyba mi nie powiesz że producent przewiduje
    > zastosowanie zamienników?

    Nie o to chodzi jakich części użyjesz, bardziej o sposób w jaki to zrobisz.
    Jeśli producent przewiduje wymianę elementu (konstrukcyjnego, a nie
    żaróweczki), to należy wymienić, nawet na zamiennik, a zwyczajowo się go
    jednak klepie i spawa w połowie, to to jest różnica o której piszę.
    ---
    Masz chłopie obsesję na punkcie cudzych samochodów i tyle. To nie ma takiej
    skali by wartało się tym zajmować.