  • Data: 2016-11-08 07:22:24
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2016 o 22:53, Cavallino pisze:

    > Tak - dokładnie na tym polega naprawa zgodna z technologią.
    > Wszystko inne to druciarstwo nie naprawa.

    Kilka miesięcy temu zepsuł mi się termostat w piekarniku. Sprawdzam w
    serwisie - ok. 200zł, identyczny z innego piekarnika - 30zł. Rozumiem że
    ty byś wymienił na ten za 200, bo ten za 30 to druciarstwo. Cóż, dla
    mnie to idiotyzm i rżnięcie w dupsko klienta, ale każdy robi to co lubi.
    Termostat za 30zł działa u mnie już kilka miesięcy poprawnie.

    W lampie puścił zaczep mocowania. Technologia mówi o wymianie (bo ma być
    przywrócona do stanu sprzed szkody). Koszt lampy ok. 5000zł w Aso (
    http://tnij.org/3obp4xn ), poza aso (czyli już nie według technologii)
    taki reflektor znalazłem za mniej niż 2000zł, kupiłem używany w idealnym
    stanie za chyba 900zł (kupiłem ten co się uszkodził, do tego z
    uszkodzonym mocowaniem kupiłem tylko mocowanie). Mocowanie zastępcze
    dostarczane przez producenta samochodu- 40zł ( http://tnij.org/swvwiuk )

    Trzeba być bardzo ograniczonym żeby twierdzić, że to co jest tańsze od
    ASO to druciarstwo i nie należy tego wpuszczać na nasze drogi. W
    zasadzie to trzeba chcieć być posuwanym bez wazeliny, albo po prostu
    tego nie zauważać.

    Łukasz