-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: OC - z 91zł na 191zł
Date: Mon, 7 Nov 2016 17:29:05 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <nvqa4d$v85$3@node2.news.atman.pl>
References: <m...@4...com>
<yt6t7c0q25dv$.xstbj6jexacm$.dlg@40tude.net>
<nvftd2$95n$5@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<nvil79$ji9$4@node2.news.atman.pl> <nvj254$gdu$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<sklxmoyfsabl$.1we7y8q89dnlf$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<rjwckdrxvzhk.1veyeqma5mxqa$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<1rkdxa5neqimb.1cknzv0zi3hd0$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<ypdjze1manqq$.swmas95olfle$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<nvmohc$fjp$9@node2.news.atman.pl>
<581f0563$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nvnoj6$61r$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nvoc03$388$1@node2.news.atman.pl> <nvpak7$545$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: d147-55.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1478536141 32005 109.173.147.55 (7 Nov 2016 16:29:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Nov 2016 16:29:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <nvpak7$545$1@dont-email.me>
X-Antivirus: avast! (VPS 161107-1, 07.11.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592079
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07-11-2016 o 08:31, ddddddddd pisze:
> W dniu 06.11.2016 o 23:48, Cavallino pisze:
>>
>> Handlarzy?
>> Nie ma takich, auto po szkodzie całkowitej jest dlatego po szkodzie
>> całkowitej, że jego naprawa jest nieopłacalna.
>> A jak je kupi polski handlarz, to nie po to żeby dołożyć +50% przy jego
>> sprzedaży, a tyle by kosztowała naprawa zgodna z technologią.
>
>
> jest nieopłacalna, bo w DE jest droższa robocizna,
Nie - jest nieopłacalna nawet wg stawek polskich.
Był ostatnio taki fajny program na TVN Turbo, gdzie kupili rozbitka,
naprawili tak jak to laweciarze lubią i sprzedali z 5 tys zyskiem.
Czyli OIDP za jakieś 30 tys.
Sama naprawa wg stawek producenta miała kosztować 50 tys.
Wątpię żeby te dodatkowe 30 tys to była sama robocizna w ASO....
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.16 21:00 Budzik
- 07.11.16 21:00 Budzik
- 07.11.16 21:48 Budzik
- 07.11.16 22:53 Cavallino
- 08.11.16 07:04 ddddddddd
- 08.11.16 07:22 ddddddddd
- 08.11.16 10:21 r...@k...pl
- 08.11.16 19:08 Budzik
- 08.11.16 19:08 Budzik
- 08.11.16 19:08 Budzik
- 08.11.16 19:45 Cavallino
- 09.11.16 06:16 ddddddddd
- 09.11.16 10:22 J.F.
- 09.11.16 17:11 Cavallino
- 09.11.16 17:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=