  • Data: 2016-11-07 21:00:49
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No, pewnie jak się ludzie masowo rzucą do salonów po nowe, to podwyżki
    > będą tak działa rynek.
    > Ale przecież mówiłeś, że ich nie stać to z czym się mają rzucić? ;-)

    Dyskutowałem z teza odwrotna, ze to dystrybutorzy napedza rynek, bo
    zmniejsza ceny. Nie sadze.

    > Handlarzy?
    > Nie ma takich, auto po szkodzie całkowitej jest dlatego po szkodzie
    > całkowitej, że jego naprawa jest nieopłacalna.

    Nieopłacalna w DE po cenach ichniejszego serwisu.
    A wiesz jakie sa ceny tychze.

    > A jak je kupi polski handlarz, to nie po to żeby dołożyć +50% przy
    > jego sprzedaży, a tyle by kosztowała naprawa zgodna z technologią.

    U nich technologia polega na wymianie całych elementów.
    A przeciez czesto mozna inaczej.
    Bardziej chodzi o to, ze jak spawasz do pawac dobrze a nie tylko po
    zewnetrznych, widocznych powierzchniach, jak cos jest krzywe to trzeba
    wyprostowac a nie dopasować troche inaczej elementy.
    I po takich dobrych naprawach tym autom nic nie grozi.

    > Nie niż była nowa, tylko niż powinna być w danym roczniku i przebiegu.

    Ok.
    No ico?
    Chetnie wezme auto za pol ceny majac swiadomosc, ze jest troche gorsze niz
    powinno być w tym roczniku.

    > A znasz jakiegoś handlarza, który kupił auto po wypadku, naprawił w
    > aso i sprzedał z zyskiem?

    Juz mowiłem - znam kilku ktorzy robią i sprzedaja bardzo dobre auta.
    Znam przynajmniej dwóch blacharzy ktorzy robią dobrze i za przystepna cene.
    Jak oni ci zrobią auto, to nie musisz sie bac ze bedzie krzywe, czy ze
    przełamie się na pol.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest