    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Date: Sun, 6 Nov 2016 23:48:40 +0100
    <nvil79$ji9$4@node2.news.atman.pl> <nvj254$gdu$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <sklxmoyfsabl$.1we7y8q89dnlf$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rjwckdrxvzhk.1veyeqma5mxqa$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1rkdxa5neqimb.1cknzv0zi3hd0$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ypdjze1manqq$.swmas95olfle$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <nvmohc$fjp$9@node2.news.atman.pl>
    <581f0563$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nvnoj6$61r$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 06-11-2016 o 21:58, Budzik pisze:

    > Nie, mam na mysli dystrybutorów nowych aut.

    No, pewnie jak się ludzie masowo rzucą do salonów po nowe, to podwyżki
    będą tak działa rynek.
    Ale przecież mówiłeś, że ich nie stać to z czym się mają rzucić? ;-)

    > Znam takich ktorzy robią dobrze, znam takich ktorych lepiej omijac z
    > daleka.

    Handlarzy?
    Nie ma takich, auto po szkodzie całkowitej jest dlatego po szkodzie
    całkowitej, że jego naprawa jest nieopłacalna.
    A jak je kupi polski handlarz, to nie po to żeby dołożyć +50% przy jego
    sprzedaży, a tyle by kosztowała naprawa zgodna z technologią.

    > Pewnie masz racje, ze wiekszosc aut naprawionych przez handlarzy jest
    > gorsza niz była nowa

    Nie niż była nowa, tylko niż powinna być w danym roczniku i przebiegu.

    > Az tak dobrze tego biznesu nie znam,

    A znasz jakiegoś handlarza, który kupił auto po wypadku, naprawił w aso
    i sprzedał z zyskiem?

    > ale z tego co widze w przypadku busów

    O ciężarówkach wszelkiej maści nie piszę, nie moja bajka i zupełnie mnie
    to nie interesuje.