  • Data: 2016-11-07 14:28:51
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2016 o 10:48, J.F. pisze:

    > Oj, moze zmienic.
    > Jesli ktos dal nowy blotnik, pomalowal, miernik pokazuje jedynie drobna
    > roznice ... a pod maska pogieta i kiepsko wyprostowana podluznica ..
    >
    > J.

    ok, ale nie koniecznie podłużnica jest uszkodzona. A sam błotnik różnicy
    nie robi (chyba że się mylę?)
    Na moim przykładzie
    - zderzak (ok. 1000zł przebitki na samych materiałach w ASO vs ziutek w
    garażu)
    - dwie lampy (w drugiej puścił zaczep od strzału zderzakiem z boku)
    (jedna lampa + mocowanie drugiej i moduł - sprzęt 9000zł taniej u mietka
    w garażu)
    - błotnik, chyba nadkole (ok. 1000zł mniej u ziutka)
    - opona, felga - felgę można kupić używaną, jak cała i prosta to będzie
    równie dobra, a wyjdzie 3000zł taniej niż nowa
    - rysa na drzwiach kierowcy i za kierowcą oraz za drzwiami (czyli po
    długości) - no tu pewnie trzeba 500zł/element, w ASO nie wiem ile

    czyli na głupiej przycierce mamy dobrze ponad 10.000 oszczędności (nie
    licząc robocizny, szczególnie niemieckiej) nie tracąc przy tym na
    bezpieczeństwie i wyglądzie - co tworzyć może różnicę między szkodą
    całkowitą a "jest sens naprawiać" (połowy z tych rzeczy można nie robić
    i się zaoszczędzi kilka tysięcy, ale przyjmując że sprowadzane auto jest
    w idealnym stanie wizualnym to te rzeczy są wymienione)

    Łukasz