  • Date: Wed, 01 Apr 2009 08:42:18 +0200
    From: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: OC na crossa

    Rafał Tomaszewski pisze:

    > a rzeczywistość jest trochę inna , policja jak zatrzymała mojego wujka jak
    > jechał co prawda DR 350 ale bez rejestracji, bez prawa jazdy no i bez OC,
    > chciała tylko OC powiedzieli że to że nie ma blach lub lejców to jest małe
    > pifko i maja to gdzieś a to że nie ma OC o to ho ho.
    > DR-ke zawinęli i oddali jak zrobił OC.
    > Nie twierdze ze to reguła ale ogólnie OC jest najważniejsze.

    Gdzieś, komuś, jakiś policjant ... Policjant nie jest wyrocznią prawa,
    ma się do jego zapisów stosować. Gdybyś przytoczył tę opowieść z
    informacją o wskazanej przez policjanta podstawie prawnej to miałaby
    jakąś wartość. Bardzo chętnie zamiast ponosić koszty pierwszej
    rejestracji sprowadzonego motocykla, corocznych przeglądów,... płaciłbym
    tylko OC. Może zdobędziesz konkretne informacje od tego policjanta,
    pozwolą nam zaoszczędzić spore pieniądze :-)
    --
    AL F650 & LC4