    From: "metalbeast" <p...@-...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: OC na crossa
    Date: Tue, 31 Mar 2009 12:56:18 +0200

    > Ale jak to?
    >
    > Skoro niezarejestrowany to przecież tak czy siak nie wolno ci po drogach
    > publicznych sie poruszać.
    > Co ci da OC skoro pojazd nie ma badań techn na drogi i nie jest
    > dopuszczony do ruchu? Przecież ubezpieczyciel odmowi wypłaty
    > odszkodowania. W warunkach ogólnych zawsze jest zapis, że pojazd ma być
    > sprawny, miec ważne badania i kierownik ma być trzeźwy. Inaczej spadówa,
    > nie płacimy.

    owszem, po drogach i tak nie wolno jezdzić, ale w razie czego jak na tym
    odcinku policja się czepi, to OC jest - i o to właśnie mi chodzi.

    > Rozumiem, że oc na crossa to moze służyć do tego że jak komuś w dupe
    > wjedziesz na tej łące co na niej jeździsz i uszkodzisz mu kręgosłup to
    > wtedy ubezpieczyciel mu rente płaci a nie ty. Ale na drogę? Coś mi tu nie
    > gra.

    Tak, w tym przypadku OC też się przyda i uważam, że warto to mieć

    > Sie dowiedz dokładnie. Bo ubezpieczenie kupić to każda fujara potrafi ale
    > skorzystać z niego to już nie każda...

    już się dowiedziałem, że w PZU podobno się da, więc się tam przejdę
    \
    > No chyba, że są jakies specjalne ubezpieczenia dopuszczające do ruchu
    > crossa niedopuszczonego do ruchu, to wtedy ja jestem fujara.

    no akurat takich ubezpieczeń to nie ma. Ale ja też nei zamierzam crossem po
    ulicach ganiać. Chodzi mi tylko o ten fragment jezdni i osiedla, którego
    nijak nie jestem w stanie ominąć :) chyba że pchać moto, ale to porażka, bo
    ie dość, że pod góre, to jeszcze odcinek jest pokręcony przez to wydłuża się
    do ok 700m, pozniej mam brzydkie skrzyżowanie (które muszę przeciąć) i już
    jestem zupełnie free i mogę dojechac polnymi na tor.
    Była opcja dowożenia moto, ale to więcej zachodu niż cały ten dojazd, bo tor
    mam z 3km od domu a samo ładowanie moto zajmuje wiecej czasu niż to warte.