  • 1. Data: 2010-11-18 09:47:39
    Temat: OC i7 860
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Ktos krecil moze i7 860 (rev. B1)? Jak daleko mozna dokrecic? Udalo mi sie
    poki co przy mnozniku x20 i BCLK 200 Mhz dotrzec do 4Ghz, LinX twierdzi, ze
    jest stabilnie. Napiecie Vcore na 1,35V.
    Do ilu jest szansa obnizyc napiecie? Bo jest troche cieplo ;-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2010-11-18 11:01:58
    Temat: Re: OC i7 860
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    "Norbert" <n...@r...no> wrote in message
> [...]
    > ze
    > jest stabilnie. Napiecie Vcore na 1,35V.
    > Do ilu jest szansa obnizyc napiecie? Bo jest troche cieplo ;-)

    Podlaczam sie do pytania - ale w moim przypadku, chodzi o 980x na Asus P6T
    (X58). No i przy naominalnych napieciach (chodzi mi o zachowanie
    funkcjonalnosci SpeedStep).

    Piotr

  • 3. Data: 2010-11-18 11:10:54
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 12:01:58 +0100, Piotr Wozniacki napisał(a):

    > Podlaczam sie do pytania - ale w moim przypadku, chodzi o 980x na Asus P6T
    > (X58). No i przy naominalnych napieciach (chodzi mi o zachowanie
    > funkcjonalnosci SpeedStep).

    Tez poczatkowo mi zalezalo na SpeedStepie, ale bez krecenia voltow nie udalo
    mi sie uzyskac wiecej niz 3,1Ghz, wiec stwierdzilem, ze te kilka wat wiecej
    przeboleje, a 4Ghz daje mi 30% wzrostu mocy, co juz wyraznie odczuwam.
    Czeka mnie jeszcze dokrecenie pamieci, ale najpierw winduje powoli proca :-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2010-11-18 12:05:03
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-11-18 10:47, Norbert pisze:
> [...]
    > jest stabilnie. Napiecie Vcore na 1,35V.
    > Do ilu jest szansa obnizyc napiecie? Bo jest troche cieplo ;-)

    Jak ustawiłeś QPI?

  • 5. Data: 2010-11-18 14:16:57
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci
> [...]
    > jest stabilnie. Napiecie Vcore na 1,35V.
    > Do ilu jest szansa obnizyc napiecie? Bo jest troche cieplo ;-)

    1,35V BCLK 185 x21 Vtt 1,218, PLL 1,88 PCH 1,15

    To sa stabilne nastawy dla mojego egz. ( 7/24h - 100% 8 watkow )

    przy bclk 190 trzeba bylo juz Vc 1,395 / ten sam rezim pracy /

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-11-18 17:09:20
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 13:05:03 +0100, PesTYcyD napisał(a):

    > Jak ustawiłeś QPI?

    QPI jedzie na 3600 Mhz

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 7. Data: 2010-11-19 08:22:24
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-11-18 18:09, Norbert pisze:

    > QPI jedzie na 3600 Mhz

    QPI przy fsb 200? nie możliwe powinno wyjść grubo powyżej 6,8 Muszę
    sprawdzić u siebie ja pogoniłem mojego do 4200 pewnie poszedłby i
    szybciej, ale już nie chce mi się dorzucać więcej do pieca. uncore mam
    też powyżej 7ghz i to wszystko jest puszczone na najniższych wartościach.

  • 8. Data: 2010-11-19 12:15:26
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > QPI przy fsb 200? nie możliwe powinno wyjść grubo powyżej 6,8 Muszę sprawdzić
    > u siebie ja pogoniłem mojego do 4200 pewnie poszedłby i

    Tak z czystej ciekawosci - na powietrzu ?
    bo tak sobie mysle ze gdybym go obciazyl swoimi zadaniami
    to pewnie by za dlugo nie pociagnal ;)

    No ale podaj pozostale ustawienia ;P
    U mnie @3,8 - na Noctua NH12P z dwoma wiatrakami na max i otwartej tower dobija
    (w te cieplejsze dni) do 80 st
    a w tej chwili na rdzeniach jest ~65 st przy t otoczenia 20 st C

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-11-19 13:00:30
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-11-19 13:15, Waldek pisze:

    > Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak z czystej ciekawosci - na powietrzu ?
    > bo tak sobie mysle ze gdybym go obciazyl swoimi zadaniami
    > to pewnie by za dlugo nie pociagnal ;)

    Mam Noctua D-14 i spokojnie sobie radzi z takim obciążeniem do tego mam
    jeszcze w budzie dwa wentylatory, czyli w sumie jest ich 5 łącznie z
    zasilaczem. Chodzą sobie na pół gwizdka i nie hałasują za nadto.

    > No ale podaj pozostale ustawienia ;P
    > U mnie @3,8 - na Noctua NH12P z dwoma wiatrakami na max i otwartej tower
    > dobija (w te cieplejsze dni) do 80 st
    > a w tej chwili na rdzeniach jest ~65 st przy t otoczenia 20 st C

    Nie pamiętam wszystkich ustawień bo jestem przy lapciu. Jak wrócę z
    pracy to zerknę do biosa i podeślę. Co do temperatur to w stresie mam
    około 60 stopni

  • 10. Data: 2010-11-19 13:37:53
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Nie pamiętam wszystkich ustawień bo jestem przy lapciu. Jak wrócę z pracy to
    > zerknę do biosa i podeślę. Co do temperatur to w stresie mam około 60 stopni

    Oki - tyle ze u mnie stres trwa 7/24 :)