  • Data: 2013-01-27 21:11:05
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: "krysmar" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    5...@n...neostrada.pl

    > Stoi coś na przeszkodzie żebyś został Cyganem, posłem albo bogatym? Jak
    > Ci prawo jazdy niepotrzebne, to na wała będziesz sobie taką duperelą jak
    > OC głowę zawracał, skoro jak przyjdzie do dzwonu, to niemal ze 100%
    > pewnością Tobie wina zostanie przypisana, jako (teoretycznie) nie
    > posiadajacemu umiejęstności powożenia i z polisy co najwyżej będziesz
    > mógł zrobić użytek w WC? ;) Nie ubezpieczaj, bo tylko w koszty polecisz.

    Kolejny mądrala, co to postradał zmysły, a to że nie mogę zdać gównianego
    egzaminu nastawionego na trzepanie hajsu i nie mam zamiaru płacić za niego
    10 razy, czyni mnie zaraz śmieciem co nie potrafi czytać i myli pedał gazu
    z hamulcem, będzie zapierdzielał 100km/h w terenie zabudowanym i jeździł
    pod prąd, taaa jasne!
    Cyganem trzeba się urodzić, bogatym najczęściej też, zanim nim się stanę
    to będę w wieku emerytalnym, a jeździć muszę już dziś, poseł to jak k....
    stan charaktetu, masz jeszcze jakieś mądre propozycje? Na OC nie trzeba
    zdawać egzaminu i to mogę opłacić i mi nie przeszkadza, widzisz nie jestem
    anarchistą, ha!
    Co jeszcze, może zamontuję sobie kamerkę, bo jestem takim debilem że
    udokumentuje swoją nielegalną jazdę, a jak dzwon nie będzie z mojej winy,
    to Ci żyłka pęknie?