  • Data: 2013-01-27 21:43:59
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co jeszcze, może zamontuję sobie kamerkę, bo jestem takim debilem że
    > udokumentuje swoją nielegalną jazdę, a jak dzwon nie będzie z mojej
    > winy, to Ci żyłka pęknie?
    Ja wiem że jak Ci ktoś córkę przejedzie, to g... Cię będzie obchodziło
    czy ma prawo jazdy czy nie. Natomiast jeśli pozwolimy jeździć ludziom
    bez prawa jazdy, na pewno wielu _więcej niż teraz_ ludzi zginie pod
    kołami samochodów.
    Nikt Cię nie ocenia Twojego charakteru, umiejętności kierowania
    samochodem, ale fajnie by było żeby na Twoje pytanie była jednoznaczna
    odpowiedź, nie zależna od widzimiśię sędziego czy kogo tam jeszcze..

    ToMasz