  • 11. Data: 2010-10-03 21:15:19
    Temat: Re: OC, AC oraz inne takie.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    news:i8a6m7$i7q$11@news.onet.pl...
    > nieważne kto jemu zapłaci. Sprawca płaci, czy ktoś mu to zwróci czy nie
    > to już jego problem. Dotyczy to dowolnego ubezpieczenia nawet tego
    > nieobjetego UFG.

    A tak hipotetycznie - jesli jego samochód nie zapalił sie sam, a został
    podpalony, w środku znaleziono np. butelke po koktajlu Mołotowa, to kto
    zapłaci temu kto stał obok?

    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 12. Data: 2010-10-03 22:52:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Oct 2010 21:15:19 +0200, Yogi(n) wrote:
    >A tak hipotetycznie - jesli jego samochód nie zapalił sie sam, a został
    >podpalony, w środku znaleziono np. butelke po koktajlu Mołotowa, to kto
    >zapłaci temu kto stał obok?

    Mysle ze proces moze byc dlugi i kosztowny :-)

    No i lepiej byloby zeby stal przed lub za, bo jak odroznisz slady
    oparzenia wywolane benzyna z butelki od tych spowodowanych przez
    samochod ?
    Co innego jak tylnia szyba jeszcze bez dziury, a od wnetrza zajal sie
    bak i to benzyna z samochodu opalila auto z tylu :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-10-03 23:24:34
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > Co innego jak tylnia szyba jeszcze bez dziury, a od wnetrza zajal sie
    > bak i to benzyna z samochodu opalila auto z tylu :-)

    Pytanie nie jest tak całkiem hipotetyczne, mojemu byłemu sąsiadowi dwa razy
    podpalali auto, zawsze było to 9 wrzesnia, więc chłop miał jakiegoś
    pamiętliwego "przyjaciela", bo odstęp pomiędzy tymi spaleniami wynosił 4
    lata. Podpalenie było ewidentne, bo w obu przypadkach zapalała się "paka",
    czyli gnojek wrzucał na/pod plandekę, w obu przypadkach auta spaliły się
    całkowicie, samochody obok też ucierpiały. Plotka osiedlowa mówiła, że były
    wspólnik (miał jakiś warsztat czy zakład), którego wyrolował w jakiś
    nieznany mi bliżej sposób własnie 9 września kilka lat wcześniej. Sąsiad
    oczywiścei twierdził, że nie ma pojęcia kto i dlaczego, kupował kolejny
    samochód, nie wiem tylko co z właścicielami sąsiednich pojazdów.