  • Data: 2013-03-16 15:30:30
    Temat: Re: OBD II i Torque
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl>

    > Nie do końca Cię rozumiem. Jak mam załączyć terminal na PC i gdzie wpisać
    > to rv?

    Ten ELM ma na BT profil seriala, więc mapuje się na normalny port szeregowy.
    Dane są przesyłane protokołem tekstowym w którym ... nie wiem czy nie miało
    być "atrv" a nie "rv" ale raczej nie ... w każdym razie na taki rozkaz ELM
    odpowiada napięciem jakim jest zasilany. Można sparować laptopa (to taki
    mały PC :-)), uruchomić na nim terminal i wpisać "rv" na co on odpowie np
    "14.5V".

    Nie wiem co tam dokładnie robisz i czy na pewno Ci się to paruje. Jak co, to
    jeszcze jest bodajże "5678"