  • 91. Data: 2012-01-24 20:54:43
    Temat: Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 24 01 2012 19:26, yabba pisze:

    > Można zrobić zlecenie stałe.
    > Wyobraź sobie starszą osobę, ktoś z rodziny pomógł wybrać ofertę,
    > telefon, podpisać umowę i załatwić w banku zlecenie stałe.

    I oczywiście nikt z rodziny nie może doładować konta starszej osobie? Bo
    ponieważ?

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 92. Data: 2012-01-24 21:10:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX" napisał w wiadomości
    >I oczywiście nikt z rodziny nie może doładować konta starszej osobie?
    >Bo ponieważ?

    Alez moze, tylko ze to wlasnie czas kosztuje.
    Uzyskac zdalny dostep (a to juz zalezy od sieci), zalogowac sie przez
    internet, sprawdzic konto - i tak co dwa tygodnie, czy moze nawet co
    tydzien.
    Przy okazji organizujac zastepstwa na czas urlopu, szukajac nowych
    promocji, albo sie wsciekajac ze dzis nie dziala i znow trzeba wsiadac
    w samochod i jechac zeby ustawic prosto z telefonu.

    I nie wiadomo co gorsze - strach ze babcia/dziadek zaslabna i zostana
    bez telefonu, czy ze zapomna czerwony przycisk nacisnac i nabija
    rachunek na 1000zl :-)

    J.

  • 93. Data: 2012-01-24 21:12:26
    Temat: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F" napisał:

    > Ok, ale to czemu potem pisac o tanich telefonach :-)

    Bo ta część pyskówki dotyczyła wypowiedzi trolla, że za 20 - 30 zł to on by
    chciał mieć tysionc pińcet minut.
    Koniec rozdziału.
    O stawce poniżej 20 gr i aparatach za grosze to już następny rozdział.

    > w tym przypadku ceneo podaje dosc wysokie ceny,

    ...czyli niewygodne dla udowodnienia tezy...

    > wiec zajrzalem na allegro :-)

    Jak zawiodą legalne środki, sięga się po usługi oprychów ;->

    > I pare innych pakietow, ktore trzeba wypowiadac, bo inaczej beda platne po
    > paru miesiacach - normalnie czuje sie jak w Erze :-)

    Taki trynd. Na pocieszenie dodam, że to naprawdę jest proste, skoro nawet ja
    te regulaminy w miarę ogarnąłęm i ku mojemu zresztą zaskoczeniu płacę za
    abonamenty (swój i żony) dokładnie tyle, ile z nich wynika, dostając
    dokładnie tyle, ile się spodziewałem. Mało tego, okazało się, że w trakcie
    trwania cyrografu można przejść na niższy kwotowo abonament, pomimo trwania
    tzw. Okresu Zastrzeżonego. Zgodnie z owymi rzekomo pokręconymi regulaminami.

    > No coz - masz tanio, bo oni maja drogo

    Ech...

    > a te telefony u operatorow dziwnie drogie -

    Zależy, jak liczyć. Ale fakt - od roku nie widzę oferty dla siebie. O czym
    zresztą w lutym ub. roku tu pisałem, że był to prawdopodobnie ostatni
    cyrograf, jaki podpisałem. Zobaczymy, czy coś się zmieni przez ten pozostały
    rok.

    JoteR

  • 94. Data: 2012-01-24 22:00:02
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 24 01 2012 22:10, J.F pisze:

> [...]

    > Uzyskac zdalny dostep (a to juz zalezy od sieci), zalogowac sie przez
    > internet, sprawdzic konto - i tak co dwa tygodnie, czy moze nawet co

    Masz rację, jak nie ma chęci, to wszystko jest niewykonalne.

  • 95. Data: 2012-01-24 22:24:39
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Logic Error: osoba taka nie będzie trzymała pieniędzy na koncie, ponieważ
    > wypłata z bankomatu będzie dla niej zbyt trudna lub niewygodna.

    Wypłaca w okienku w banku.

    > jw.

    > Nie wiem jak to u Ciebie wygląda, ale z moich obserwacji wynika, że im kto
    > starszy i bardziej niedołężny, tym wygodniej jest mu mieć pre-paida. O
    > doładowania troszczą się opiekujące się nim osoby.

    Dlaczego od razu niedołężny? Po prostu nieogarnia najnowszych nowinek
    technicznych. W telefonie wykręca numer, naciska zieloną słuchawkę, a
    rachunki płacą się same. Jest zadowolony.

    > Jak sprawdzisz, że nie przekracza się abonamentu?

    Na poważnie pytałem o sprawdzanie salda. Wysyła się SMS z zapytaniem?
    O przekroczeniu abonamentu dowiadujemy się po fakcie. Jest tu zaleta
    prepaida, że nie nabijemy sobie "niechcący" dużego rachunku.

    Posiadanie abonamentu ma swoje zalety, a największą jest chyba wygoda.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 96. Data: 2012-01-24 22:30:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I oczywiście nikt z rodziny nie może doładować konta starszej osobie? Bo
    > ponieważ?

    Ponieważ osoba ta chce mieć swój telefon i sama za niego płacić.

    Prepaid i abonament mają zalety i wady. Największą zaletą abonamentu jest
    wygoda, nie trzeba pamiętać o doładowaniach itp. Za wygodę trzeba zapłacić
    parę złotych miesięcznie więcej, ale dużo osób na to się decyduje.
    Zaletą prepaida jest łatwa kontrola kosztów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 97. Data: 2012-01-24 22:43:29
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 24 01 2012 23:30, yabba pisze:

    > Ponieważ osoba ta chce mieć swój telefon i sama za niego płacić.

    A kto powiedział że ktoś będzie doładowywał SWOIMI pieniędzmi osobie
    starszej?

  • 98. Data: 2012-01-24 23:03:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > A kto powiedział że ktoś będzie doładowywał SWOIMI pieniędzmi osobie
    > starszej?

    Jak można to zrobić? Poważnie pytam.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 99. Data: 2012-01-24 23:30:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 23:00:02 +0100, ALEX napisał(a):
> [...]

    Wiesz, ludzie kuuja elektryczne szczoteczki, zupelnie nie wiem po co,
    przeciez mozna reczna :-)

    > Masz rację, jak nie ma chęci, to wszystko jest niewykonalne.

    Mowimy glownie o uciazliwosci - i co sie dziwic ze ktos wezmie abonament,
    ktory przez dwa lata bedzie bezobslugowy :-)

    A i z wykonalnoscia roznie bywa, jak ci sie zachce pojechac chocby do
    egiptu ..

    J.

  • 100. Data: 2012-01-25 00:29:35
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 19:33, J.F pisze:
    > en pakiet to 3GB w ogole, czy co miesiac ?

    Haracz za zakup abonamentu. Jednorazowy, na miesiąc. Też sie nacięłam,
    bo mnie skłołowali, ale już machnęłam na to ręką. Znowu zamówiłam pakiet
    internet za 5 zł w Orange ( w Playu 7 zł i ciort wie jak działa).

    --
    animka