  • 61. Data: 2009-04-29 07:16:57
    Temat: Re: O prędkości na poważnie.
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Marcin Narzynski pisze:

    > Ciągle nic nie rozumiesz...

    ciągle?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 62. Data: 2009-04-29 07:20:49
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > miszczu to jeszcze powiedz co mamy zrobic (...)

    Jeździj, jak chcesz. Nie jestem Twoim ojcem.

  • 63. Data: 2009-04-29 07:43:19
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    huck pisze:
    > Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > czytałem ta ksiazke tylko ona byłą napisana w 69 ? 73 ?

    Powinni (chyba parlament europejski jest kompetentny na te czasy i ma
    precedensy) wprowadzić nowe zasady fizyki, te które mamy są stanowczo
    przestarzałe.

  • 64. Data: 2009-04-29 07:48:12
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości

    two-po-szwedzku,artykul.html?node=18532

    > Bardzo nie pasują do koncepcji. Powiedziałbym nawet, że zastosowane
    > środki czasem bezpieczeństwo motocyklisty znacznie obniżają:
    >
    > "Wykorzystuje się również technikę i urządzenia, które pochłaniają
    > olbrzymią energię kinetyczną w razie wypadku, np. stalowe linki zamiast
    > zwykłych, betonowych barier, od których samochód może się odbijać."
    >
    > Tak to sprytnie działa, że mówią na to "cheesewire".Czyli maszynka do
    > plastrowania.
    > Gdzie tu podniesione bezpieczeństwo dla motocyklisty?

    Tego akurat w tym artykule nie ma, ale jak sobie przypomnę pierwsze
    zajawki tego Vison Zero pare lat temu to tam w ogóle nie było miejsca na
    motocykle jako pojazdy zbyt niebezpieczne. Zakaz i koniec ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 65. Data: 2009-04-29 08:26:33
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote in message

    > Jeździj, jak chcesz. Nie jestem Twoim ojcem.
    A moglbys zostac np przykladnym grupowiczem i cytowac poprawnie, to znaczy
    podajac autora tekstu do ktorego sie odnosisz ?
    TIA. Nic osobistego, raz na jakis czas tak sobie przypominam, niepoprawnych
    zas nie widze (siedza w worze) wiec trafilo na Ciebie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 66. Data: 2009-04-29 12:48:23
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >Powinni (chyba parlament europejski jest kompetentny na te czasy i ma
    >precedensy) wprowadzić nowe zasady fizyki, te które mamy są stanowczo
    >przestarzałe.

    Spoko, wymienią. Nowe sie ustali w drodze glosowania.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10