  • 1. Data: 2009-04-28 07:04:58
    Temat: B4 - prosba o porade
    Od: kab000m <m...@g...com>

    Czesc wszystkim!

    Przymierzam sie do kupna pierwszego moto.

    Wczoraj bylem obejrzec takiego B4:
    http://otomoto.pl/suzuki-bandit-400-M1265221.html

    Jak na rok '90 to na moje amatorskie oko wyglada OK - widoczna rdza na
    oslonie od lancucha i w zasadzie to tyle jesli chodzi o gore.

    Z tego co mnie martwi to :

    - lewy dekielek jest przytarty lekko ... ale crash pady sa OK -
    ( pewnie byly zalozone po wywrotce).

    - na prawym deklu (po srodku) jest nieelegancko potraktowana sruba -
    podobno w serwisie nie mogli jej odkrecic wiec tak sobie poradzili.

    - pod prawym deklem zauwrzylem mokra plamke (chyba zrodlo tej plamki
    jest pod ktoras ze srub laczeniowych dekiel z korpusem) - w/g
    wlasciciela mogla powstac po zabiegach w serwisie - podobno oleju nie
    ubywa.

    Poza tym przejechalismy sie we dwoch i ogolne wrazenia pozytywne (ja
    nie kierowalem).

    Prosba o porade - moze jest cos na co powinienem zwrocic szczegolna
    uwage?

    z gory dzieki za pomoc!

  • 2. Data: 2009-04-28 08:49:10
    Temat: Re: B4 - prosba o porade
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    kab000m pisze:
    > Czesc wszystkim!
    >
    > Przymierzam sie do kupna pierwszego moto.
    >
    > Wczoraj bylem obejrzec takiego B4:
    > http://otomoto.pl/suzuki-bandit-400-M1265221.html

    A moze jeszcze wezmiesz pod uwage CB1 :)
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M118591
    7

    Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym
    - tylko CB1 uwazany jest za lepsze moto :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2009-04-28 09:00:57
    Od: kab000m <m...@g...com>

> [...]
    917

    > Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym
    > - tylko CB1 uwazany jest za lepsze moto :)

    Z tego co czytalem to CB1 jest mniej popularne i ciezsze w
    serwisowaniu - dlatego skupilem sie na B4;

    Mialem kupic moto po 2000 roku ale nieoczekiwane wydatki to
    stlumily ... zastanawiam sie czy motor z '90 nie bedzie za bardzo
    problematyczny.

  • 4. Data: 2009-04-28 10:15:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Norbi" napisal w wiadomosci

    > A moze jeszcze wezmiesz pod uwage CB1 :)
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M118591
    7

    > Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym
    > - tylko CB1 uwazany jest za lepsze moto :)

    Dlatego, ze to honda - czy moze dlatego, ze ma jedna tarcze hamulcowa?
    Nad 400 Banditem wiele osób pialo z zachwytu mimo, ze malo popularny
    motocykl.
    Ale CB1 to popularniejszy nie jest i jakos mniej peanów czytalem.
    Na plus hondy - 6biegów, bo przy 400ccm mozna sobie powachlowac.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 5. Data: 2009-04-28 10:45:29
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 28 Apr 2009 02:00:57 -0700 (PDT), kab000m
    <m...@g...com> wrote:

    >Z tego co czytalem to CB1 jest mniej popularne i ciezsze w
    >serwisowaniu - dlatego skupilem sie na B4;

    B4 jest w serwisowaniu (konkretnie w regulacji) bardzo niewdzięczne.
    czasochłonne, pracochłonne, a i tak chodzi wujowo.

    CB1 nigdy nie robiłem, to nie wiem.

    >Mialem kupic moto po 2000 roku ale nieoczekiwane wydatki to
    >stlumily ... zastanawiam sie czy motor z '90 nie bedzie za bardzo
    >problematyczny.

    Będzie. Zwłaszcza wysilony, krótkoskokowy, szybkoobrotowy silnik,
    który po 19 latach bedzie juz mocno zmęczony. Jak nie umiesz sam, to
    sie nie pchaj i kup coś mniej skomplikowanego, prostszego i bardzej
    popularnego.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 6. Data: 2009-04-28 11:04:27
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Eskimos pisze:

    > B4 jest w serwisowaniu (konkretnie w regulacji) bardzo niewdzięczne.
    > czasochłonne, pracochłonne, a i tak chodzi wujowo.
    >
    > CB1 nigdy nie robiłem, to nie wiem.

    Zapytaj Radzia z poludnia dlaczego jego bardzo meczona CB1
    nadal jezdzi i nie ma zadnych z nia problemow... :)

    Ogolnie moto niedozarabania i na pewno mniej wymagajace
    serwisowo niz B4

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2009-04-28 11:20:47
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Apr 2009 13:04:27 +0200, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    >Zapytaj Radzia z poludnia dlaczego jego bardzo meczona CB1
    >nadal jezdzi i nie ma zadnych z nia problemow... :)

    Jak kufra niema zadnych problemow!
    Co impreza to problemy z mieszkancami/wlascicielami osrodkow bo Radzio
    ja piluje pol nocy! ;)

    >Ogolnie moto niedozarabania

    tru.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 8. Data: 2009-04-28 12:33:09
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Jak kufra niema zadnych problemow!
    > Co impreza to problemy z mieszkancami/wlascicielami osrodkow bo Radzio
    > ja piluje pol nocy! ;)

    Nie tylko w nocy.... :)
    http://odsiebie.com/pokaz/208750---01ed.html

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 9. Data: 2009-04-28 16:29:48
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Uzytkownik "kab000m" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    > Czesc wszystkim!
    >
    > Przymierzam sie do kupna pierwszego moto.

    kup GS500
    Jest mniej problematyczny i mniej awaryjny.

  • 10. Data: 2009-04-28 21:19:43
    Od: a...@h...pl

    kab000m <m...@g...com> writes:

    > Prosba o porade - moze jest cos na co powinienem zwrocic szczegolna
    > uwage?

    Na pewno lusterka i na 99% kierunki ma nieoryginalne. Lusterka powinny
    być okrągle chromowane a kierunki krótkie jak inne Suzuki.

    a.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm