    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: O prędkości na poważnie.
    Date: Tue, 28 Apr 2009 10:03:03 +0200

    Marcin Gardeła pisze:

    > Czyli gdybyś jechał 0 km/h uniknąłbyś wypadku, czyli prędkość
    > spowodowała twój wypadek :)
    > Tej wersji niestety trzymają się na Wiejskiej i nie idzie im
    > wytłumaczyć, ze nie tędy droga, zresztą nie wiem, czy ktokolwiek próbuje
    > im to tłumaczyć.

    o, btw. przypomnialo mi sie. ktos tu kiedyś podawał fajny przykład.
    zatrzymał się (być może na światłach). jednakowoż podpierająca noga
    wykonała uślizg w bok i kierownik motocykla wyjebał motocykl, gdyż nie
    miał z tej samej strony drugiej nogi w ramach kontroli trakcji
    podpierania. uślizg nogi nastąpił na plamie oleju. predkosc motocykla
    0km/h. predkosc slizgajacej sie nogi nie zostala ustalona. przyjechal
    patrol policji w celu spisania szkody, aby kierownik mogl dojsc swoich
    racji od zarzadcy drogi. chcieli wystawic mandat za niedostosowanie
    predkosci do warunków. ale predkosci oddalania sie nogi od motocykla nie
    udało im się jednak ustalić. ostatecznie mandatu nie udzielono. protokół
    spisano.

    --
    gildor
    9'99