  • Data: 2009-04-28 11:55:22
    Temat: Re: O prędkości na poważnie.
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Gardeła wrote:
> [...]
    two-po-szwedzku,artykul.html?node=18532

    > Super pomysł, kurwa.
    > 30 km/h w zabudowanym, 70 poza, 110 autostrada. Super!

    W sumie to dodam jeszcze, że jestem przerażony. "niewykluczone że uda
    im się zainteresować urzędników z Brukseli". Przecież jak takim
    debilizmem zajmą się w Brukseli to jeszcze zgłoszą wnioski
    racjonalizatorskie i zostaniemy obdarowani nowymi regulacjami. Wówczas
    w sumie będzie można sprzedać auto, bo u nas terenem zabudowanym
    jeżdżę przez większość swojego uczestnictwa w ruchu ulicznym. Rowerem
    osiągnę 30 km/h a przynajmniej za darmo.
    Liczę na to, że to tylko chore pomysły chorych ludzi, ale patrząc na
    przeróżne pomysły ustawodawców w cale bym się nie zdziwił, jakby
    pokłosie tego wprowadzono w Polsce.
    A już miałem powoli nadzieję, że ktoś kiedyś, za parę lat pójdzie po
    rozum do głowy i wrócimy do 60 w terenie, wtedy licznikowe 70 da mi w
    miarę małowkurwiającą jazdę po Polsce a i stróże prawa będą
    usatysfakcjonowani.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98