  • Data: 2009-04-28 12:11:59
    Temat: Re: O prędkości na poważnie.
    Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Apr 2009 13:55:22 +0200
    Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > W sumie to dodam jeszcze, że jestem przerażony. "niewykluczone że uda
    > im się zainteresować urzędników z Brukseli". Przecież jak takim
    > debilizmem zajmą się w Brukseli to jeszcze zgłoszą wnioski
    > racjonalizatorskie i zostaniemy obdarowani nowymi regulacjami. Wówczas
    > w sumie będzie można sprzedać auto, bo u nas terenem zabudowanym
    > jeżdżę przez większość swojego uczestnictwa w ruchu ulicznym. Rowerem
    > osiągnę 30 km/h a przynajmniej za darmo.
    > Liczę na to, że to tylko chore pomysły chorych ludzi, ale patrząc na
    > przeróżne pomysły ustawodawców w cale bym się nie zdziwił, jakby
> [...]

    Żeby rozwiązać w niezmiernej większości problem wypadków drogowych,
    trzeba by zlikwidować transport samochodowy... Może transport szynowy?
    Pociągi są w miarę bezpieczne, wykwalifikowany personel, pociągi z reguły
    niewyprzezdają się. Mówię z reguły bo mam na taśmie jak towarowy 'bierze'
    pośpiesznego na trasie Wwa->Terespol.

    Gdyby budować infrastrukture poza miastami na np. nasypach, tak żeby dostęp
    do torów był utrudniony a w mieście stworzyć gęstą sieć metra, do tego
    na drogach asfaltowych zrobić ścieżki rowerowe, dla motocyklistów tory wyścigowe,
    cud mniod i orzeszki...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb