    From: Sqeeb <s...@i...community>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: O prędkości na poważnie.
    Date: Tue, 28 Apr 2009 09:02:06 +0200

    On Tue, 28 Apr 2009 08:49:10 +0200
    Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > No właśnie, ale co? Acha, no i rozmawiamy o polskich drogach, i ich
    > absurdalnych ograniczeniach, które nie mają nic wspólnego z
    > bezpieczeństwem ruchu ulicznego, czy tak teoretycznie, co by było
    > gdyby w Polsce były sensowne ograniczenia i jechałbym 30 ponad?

    Aleś mi uprościł pytanie...

    > I co ci wychodzi z tej refleksji? Bo napisałeś posta, ale tak
    > konkretnie to o co ci chodzi? Masz aktualnie załamanie wiary w swoje
    > umiejętności? Chciałbyś polatać wolniej, ale się boisz? Rozmyślasz jak
    > to będzie walić łbem w samochód, który wymusza na tobie pierwszeństwo?

    Załamania nie mam, nawet się nad swoimi umiejętnościami nie zastanawiałem.

    Jak to jest walić łbem to ja już wiem, tylko nie w samochód a w ziemię.
    Mieszkam w Polsce C(czyt. wschód), miasto nieduże, jakoś nigdy nie widziałem
    tutaj żadnego pędzącego 'czysta'. Zresztą tutaj nie ma dróg do tego, albo
    za wąsko albo za duży ruch(przynajmniej imho).

    Gnębi mnie pytanie 'ile' można bezpiecznie jechać, w realiach Polski
    bo przecież tutaj żyjemy.

    Wracając do puszki - nie wiem jak jest z innymi, ale w moim przypadku
    maksymalną mam w okolicach 180-190km/h, a jechałem tyle może z 2x
    w życiu... Na codzień mi wystarcza te 120-130km/h. Z motocyklami
    nie będzie podobnie? Taka Honda XX blisko 300km/h dojdzie, ale
    czy właściciel często leci nią aż tyle? Nie mam na myśli ludzi typu
    'drewniak-r1'.

    A z czym czy się boję... Nie mam nic coby mogło spokojnie 200km/h
    przekroczyć i tak się tylko zastanawiam 'co by było gdyby'. Jakoś
    nigdy nie bałem się prędkości, nie było na to czasu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb