  • Data: 2009-04-28 07:29:43
    Temat: Re: O prędkości na poważnie.
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sqeeb wrote:
    > Gnębi mnie pytanie 'ile' można bezpiecznie jechać, w realiach Polski
    > bo przecież tutaj żyjemy.

    Nie ma odpowiedzi na twoje pytanie, na pewno można bezpiecznie jechać
    ponad durne polskie ograniczenia, z drugiej strony jadąc przepisowe 90
    możesz spotkać takiego co mu się spieszy, i jest pewny, że zdąży przed
    "jakąś tam wueską" czyli motocyklowym jednym światłem.

    > Wracając do puszki - nie wiem jak jest z innymi, ale w moim
    > przypadku maksymalną mam w okolicach 180-190km/h, a jechałem tyle
    > może z 2x
    > w życiu... Na codzień mi wystarcza te 120-130km/h.

    Same here.

    > Z motocyklami
    > nie będzie podobnie? Taka Honda XX blisko 300km/h dojdzie, ale
    > czy właściciel często leci nią aż tyle? Nie mam na myśli ludzi typu
    > 'drewniak-r1'.

    Ja nie wiem, nie wyobrażam sobie jechać 300, tak serio, naprawdę serio
    to nie wyobrażam sobie, żeby mnie ciągnęło do 200, nigdy nie jechałem
    motocyklem, który osiąga te wartości z łatwością, wiem, że jego
    podwozie, pozycja itd znakomicie to umożliwiają, ale kurcze, jakoś
    mnie to nie ciągnie. (przepraszam Zefir, że znowu się lansuję :P )
    Pewnie mając motocykl o 2x większej mocy chętniej bym odkręcał,
    właściwie to jestem tego pewny bo... łatwo mi się odkręca, ale miałem
    kilka zdarzeń na Dywersji które pozwalają mi sądzić, że nie jestem na
    tyle dobrym kierowcą żebym dobrze dosiadał 100 KM i ponad.

    > A z czym czy się boję... Nie mam nic coby mogło spokojnie 200km/h
    > przekroczyć i tak się tylko zastanawiam 'co by było gdyby'. Jakoś
    > nigdy nie bałem się prędkości, nie było na to czasu.

    Ano pewnie nic by nie było, jeździłbyś tyle ile byś chciał, a wypadek
    byś miał albo nie, jak to w życiu :)

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98