  • Data: 2009-04-28 07:30:07
    Temat: Re: O prędkości na poważnie.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    news:20090428090206.643dfd76.sqeeb@internet.communit
    y...
    >Gnębi mnie pytanie 'ile' można bezpiecznie jechać, w realiach Polski
    >bo przecież tutaj żyjemy.
    Mysle, ze nikt Ci na to nie odpowie. :)
    Nie istnieje chyba nic takiego co zdefiniowaloby "bezpieczna predkosc" bo
    sama szybkosc nie zabija. IMHO oczywiscie.
    Jak sobie na chlodno przypomne wczorajsze zdarzenie to nie mialem szansy
    uniknac wypadku. I nie mialo znaczenia czy jechalbym 30, 50, 100.
    Jednyna szansa bylaby wtedy jakbym sie zatrzymal na srodku skrzyzowania i
    czekal co tamten zrobi. Ale wtedy bezpieczna predkosc to jest 0 km/h. :)

    >Wracając do puszki - nie wiem jak jest z innymi, ale w moim przypadku
    >maksymalną mam w okolicach 180-190km/h, a jechałem tyle może z 2x
    >w życiu... Na codzień mi wystarcza te 120-130km/h. Z motocyklami
    >nie będzie podobnie? Taka Honda XX blisko 300km/h dojdzie, ale
    >czy właściciel często leci nią aż tyle? Nie mam na myśli ludzi typu
    >'drewniak-r1'.
    Coz, swoim imbrykiem osiagnalem licznikowe 225 km/h. Dwa razy. Dwa razy
    jechalem po autostradzie powyzej 170 km/h.
    Z reguly w miescie nie przekraczalismy 110 :) _na 3 pasmowkach_ ale to i tak
    byla predkosc puszek.
    W trasie + 20 ograniczenie maksymalnie. Zawsze nadrabia sie w korkach.

    >A z czym czy się boję... Nie mam nic coby mogło spokojnie 200km/h
    >przekroczyć i tak się tylko zastanawiam 'co by było gdyby'. Jakoś
    >nigdy nie bałem się prędkości, nie było na to czasu.

    Bo nie ma na to czasu :)

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8