  • 21. Data: 2009-08-31 18:22:25
    Temat: Re: O oszczędzaniu energii
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    jerzu pisze:

    > Pewnie masz zerowanie a nie uziemienie. A przy zerowaniu spotkałem się
    > ze złym połączeniem, na bolcu było napięcie.

    Swego czasu elektryk z administracji sprawdzał wszystkie gniazdka i
    powiedział, że w porządku.
    W domu mam 4 gniazdka z uziemieniem.

    --
    animka

  • 22. Data: 2009-08-31 18:25:54
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    jerzu pisze:

    > Pewnie masz zerowanie a nie uziemienie. A przy zerowaniu spotkałem się
    > ze złym połączeniem, na bolcu było napięcie.

    Przypomniało mi się, że drugi komputer podłączony do tej listwy i gniazdka
    w ścianie nie wibrował.
    Widocznie ten typ tak ma. Za jakiś czas przyjdzie elektryk do mnie, to
    powiem, żeby tą listwę sprawdził. Najwyżej się uśmieje :-)

    --
    animka

  • 23. Data: 2009-08-31 18:30:22
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkowniczka "Animka" napisała:
    > Ok, zasilacz komputera jest w gniazdku. Wibruje góra obudowy komputera,
    > ale już ktoś napisał, że tak musi być. Dzięki.

    wcale tak nie musi być, to są wibracje pochodzenia wszelkiej maści wiatraków
    obecnych w kompie, jak się ich pozbędziesz problem zniknie, chociaż może to
    być walka z wiatrakami:O)

  • 24. Data: 2009-08-31 19:21:10
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > Najprawdopodobniej dysk twardy rezonuje z obudową.

    Ja bym raczej wskazywal na CD/DVD... przynajmniej u mnie tak wyszlo w
    testach - przestalo, jak odlaczylem DVD.. nie ma znaczenia, czy jest cos w
    srodku, czy nie... znaczy - ma znaczenie, bo ja jest plyta to troche
    glosniej chodzi..

    Pozdrawiam
    Michal

  • 25. Data: 2009-08-31 19:47:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h7h68s$onq$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > wcale tak nie musi być, to są wibracje pochodzenia wszelkiej maści
    > wiatraków obecnych w kompie, jak się ich pozbędziesz problem zniknie,
    > chociaż może to być walka z wiatrakami:O)

    Ew. od dysków twardych.

  • 26. Data: 2009-08-31 20:18:51
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Michal AKA Miki pisze:
> [...]
    > testach - przestalo, jak odlaczylem DVD.. nie ma znaczenia, czy jest cos w
    > srodku, czy nie... znaczy - ma znaczenie, bo ja jest plyta to troche

    Właśnie najbardziej wibruje nad CD/DVD. Jak dotknę ręką to coś w stylu
    wibracji telefonu, ale cicho się zachowuje.
    Czasami mam wrażenie, że mi krzesło razem z tym komputerem "chodzi".
    System rozpoznaje CD/DVD jako dysk niezależnie czy jest w nim płyta czy nie.
    Jak odłączyłeś? W Biosie, czy po prostu wyjąłeś urządzenie z komputera?
    Teraz nie możesz odtwarzać płytek?

    --
    animka

  • 27. Data: 2009-09-01 20:49:45
    Od: "alburnus" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > No w=B3a=B6nie. Zauwa=BFy=B3am, =BFe przy uruchamianiu komputera jest tak=
    > i=20
    > specyficzny szumek, p=F3=BCniej zachowuje si=EA cicho.
    > Zastanawia mnie jeszcze to, =BFe jak dotkn=EA (w ka=BFdym czasie przy w=B3=
    > =B1czonym)=20
    > g=F3rnej obudowy to jest jaka=B6 wibracja, jakby jakiego=B6 silnika, a pr=
    > zecie=BF=20
    > tam na g=F3rze jest stacja cdrom i na og=F3=B3 w stanie spoczynku, bez p=B3=
    > yty.=20
    > Nie wiem co to mo=BFe by=E6. 2 wiatraki s=B1 z ty=B3u.

    Miałem kiedyś taki przypadek. Komputer umieszczony we wnęce biurka
    przeznaczonej właśnie na niego hałasował jak jasna cholera. Nic nie pomagało:
    czyszczenie wiatraczków, ich wymiana, zamiana karty grafiki na taką z pasywnym
    chłodzeniem. Pomogło dopiero podniesienie komputera o ok. 2cm za pomocą
    umieszczonych pod nim kawałków styropianu. Po prostu w pewnym położeniu
    rezonował z wnęką biurka, która zadziałała jak np. pudło w gitarze.

    alburnus

  • 28. Data: 2009-09-01 21:13:54
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 20:49:45 +0000 (UTC), alburnus napisał(a):

> [...]
    > umieszczonych pod nim kawałków styropianu. Po prostu w pewnym położeniu
    > rezonował z wnęką biurka, która zadziałała jak np. pudło w gitarze.

    Albo przenosił drgania przez twarde nóżki. Czasami wystarczy podkleić je
    filcem.

    --
    GLaF

  • 29. Data: 2009-09-01 21:22:04
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > http://www.pcworld.pl/news/349046/7/5.mitow.o.oszcze
    dzaniu.energii.html

    Hu de fak kers? Do komputra się wrzuca z jednej strony wungiel, a z drugiej
    wychodzi przetwarzanie.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 30. Data: 2009-09-02 00:27:17
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    alburnus pisze:

> [...]
    > umieszczonych pod nim kawałków styropianu. Po prostu w pewnym położeniu
    > rezonował z wnęką biurka, która zadziałała jak np. pudło w gitarze.

    Mój komputer jest cichuteńki. Tylko obudowa na swoim "dachu" drży.

    --
    animka