  • Data: 2014-09-15 08:49:55
    Temat: Re: O mały włos...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-14 18:40, J.F. wrote:

    > ale juz sporo wolniej. Jak jeszcze trzyma noge na hamulcu i ciezki,
    > to moze zwolnic sporo ...

    A ty trzymasz nogę na hamulcu? Bo ja raczej nie - może powinienem zacząć...

    > i zamiast 80km/h bedzie 40, a to ponoc
    > gwarantuje zycie. A tu ich dwoch stalo ...

    Jak dwóch to jest szansa.

    > Tak wiec trudno ocenic - jesli ominiecie uniknie wypadku to oczywiscie
    > omijac, jesli nie uniknie, to moze lepiej walic.

    Łatwo oceniać za klawiatury, po kilkukrotnym obejrzeniu filmu. Jak już
    pisałem - w praktyce to jest odruch - heble, a potem ominięcię tam gdzie
    nie widzisz zagrożenia. Dobrze jest jak samochód ma ABS i tam gdzie nie
    widziałeś zagrożenia rzeczywiście go nie ma - wtedy kończy się jak na
    filmie. W praktyce nie znam kogoś kto by w takiej sytuacji na chłodno
    przeanalizował, a potem świadomie zadziałał. Oczywiście nie wątpie, ze
    jest tu sporo mistrzów co by tak zdobili, a jakby im abs nie
    przeszkadzał, to nawet na swoim pasie by się zatrzymali - w końcu z tego
    co pamiętam bez abs zatrzymują się na lodzie na 4 metrach (moje osobiste
    zdanie jest takie, że często abs rzeczywiście wydłuża drogę hamowania -
    bez niego zatrzymujesz się znacznie szybciej - ino na przeszkodzie;) Ale
    ja do nich nie należę, ty pewnie też:P

    Pozostaje się cieszyć, że w wyniku odruchów bezwarunkowych sytuacja się
    skończyła tak a nie inaczej. Ponieważ to debil, co wyprzeda na
    przejściu, to ja już wole wierzyć w jego odruch nie IQ;)

    Shrek.