    Date: Sun, 14 Sep 2014 16:27:46 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O mały włos...

    W dniu 14.09.2014 13:52, Tengu pisze:

    > Jak to co? Zwolnić! Normalny człowiek zrozumiałby, że tym razem przegiął

    No i jeżeli zrozumiał, to sobie zanotował w głowie "więcej nie grzebać w
    komórce w czasie jazdy", "nie zamyślać się" czy co tam było przyczyną. I
    tyle. Nie widzę tutaj miejsca na jakieś bardziej uzewnętrznione gesty
    zrozumienia sytuacji, zwłaszcza jak się stoi na przeciwległym pasie ruchu.

    > - ale w tym przypadku było zero refleksji i dalej "gaz do dechy". Jeśli
    > uważasz jego zachowanie za normalne, to jesteś takim samym psychopatą
    > jak on.

    Dziękuję. Ale ja tam nie widzę jakiegoś specjalnego gazu do dechy.
    Odjechał sprawnie ale niezbyt szybko.

    p. m.