-
X-Received: by 2002:a81:23d3:: with SMTP id j202mr37977ywj.7.1549462734482; Wed, 06
Feb 2019 06:18:54 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:23d3:: with SMTP id j202mr37977ywj.7.1549462734482; Wed, 06
Feb 2019 06:18:54 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!a34no1394302qte.0!news-out.google.com!q39ni
567qtk.1!nntp.google.com!a34no1394293qte.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
o.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Wed, 6 Feb 2019 06:18:54 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5c5ae969$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.43.138.193;
posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
NNTP-Posting-Host: 185.43.138.193
References: <a...@t...no1>
<5...@g...com>
<f...@g...com>
<c...@g...com>
<4...@g...com>
<f...@g...com>
<L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
<a...@g...com>
<g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
<f...@g...com>
<1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
<5...@g...com>
<5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
<5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5c5ae969$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
From: Tomalo <r...@g...com>
Injection-Date: Wed, 06 Feb 2019 14:18:54 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740808
[ ukryj nagłówki ]
> napisał:
> >> Napisałeś: "Brak możliwości uzyskania odpowiedniej przewodności
> >> elektrolitu powoduje, że napięcie wyżej nie wzrośnie". To nie
> >> przewodność elektrolitu limituje napięcie. Gdyby po naładowaniu
> >> przewodnictwo elektrolitu spadało, jakim sposobem uzyskiwałoby się
> >> te
> >> 200A przy rozruchu?
>
> >Wszystko się zgadza. Jak masz nowy akumulator 74 Ah i EN 700 A, a
> >akumulator straci połowę pojemności w skutek pogorszenia się
> >parametrów elektrolitu i płyt to już wydusisz z niego tylko 350 A.
> >Zapewne starczy to do uruchomienia silnika.
>
> Chyba jednak nie, bo jesli mialem akumulator 50Ah, ktoremu zostalo
> 4Ah, a silnik zapalal normalnie ...
Nie chyba nie, ale raczej na pewno tak.
Jak masz 4Ah to jest szansa odpalenia silnika mimo wszystko w dodatniej temperaturze
- szczególnie benzynowego. 4 Ah może dać zdolność rozruchu 100-200 A
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.19 16:07 J.F.
- 06.02.19 16:48 J.F.
- 06.02.19 21:05 Paweł Pawłowicz
- 07.02.19 10:03 Tomalo
- 07.02.19 10:09 Tomalo
- 07.02.19 10:16 Tomalo
- 07.02.19 11:10 J.F.
- 07.02.19 11:15 J.F.
- 07.02.19 11:22 J.F.
- 07.02.19 12:32 Tomalo
- 07.02.19 12:39 Tomalo
- 07.02.19 12:43 Tomalo
- 07.02.19 12:51 Tomalo
- 07.02.19 13:19 J.F.
- 07.02.19 13:21 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=