eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <8...@g...com>
    <5c508e73$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <8...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <2...@g...com>
    <q2rs64$82d$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5c51dcf8$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <6...@g...com>
    Date: Wed, 30 Jan 2019 19:56:26 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 39
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.206.18
    X-Trace: 1548874591 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 487 83.28.206.18:60846
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740543
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .01.2019 o 19:27 Tomalo <r...@g...com> pisze:

    > Niekoniecznie.
    > Alternator przeciętnie ma wydajność 100 A. Po rozruchu na elektronikę i
    > urządzenia pokładowe , nawiew, podgrzewanie szyb, foteli, światła idzie
    > gdzieś 50-60 A resztę 40 A łyka akumulator! Tym więcej łyka im jest
    > bardziej rozładowany. Jak jest naładowany to po rozruchu łyka tylko
    > kilka A. To jest dla niego korzystne i zwiększa jego trwałość bo jest
    > mniej obciążony termicznie.
    > Zatem warto ładować jak najczęściej !


    Nie wiem jakim autem jeździsz ale u mnie alternator ma 230A.
    Sterowaniem pradem akumulatora i innych urządzeń zajmuje się odpowiedni
    moduł, który dynamicznie ustala moc przekazywaną na poszczególne
    odbiorniki. Widać to dokładnie jak się podepniesz interfejsem
    diagnostycznym.
    To co piszesz o doładowywaniu prostownikiem, kłóci się z moim
    doświadczeniem - ale widocznie mam je za małe.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: