-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Thu, 28 Aug 2014 17:57:40 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 58
Message-ID: <ltnjhd$gfk$1@node2.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
<ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl>
<53ff3884$0$3053$65785112@news.neostrada.pl>
<ltne2m$5gs$1@node1.news.atman.pl> <op.xla5n0fictg864@hopeit>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1409241453 16884 83.142.198.226 (28 Aug 2014 15:57:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Aug 2014 15:57:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <op.xla5n0fictg864@hopeit>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542803
[ ukryj nagłówki ]On 2014-08-28 17:08, SW3 wrote:
> W dniu 28.08.2014 o 16:24 Shrek <...@w...pl> pisze:
>
>> A co za problem płynnie się wpasować na końcu? Jak cię wpuszczają to
>> nie widzę problemu.
>
> A jak nie wpuszczają? Trafi na takiego co nie wpuszcza i będzie musiał
> mocno zahamować i płynność w pi...
A jak nie wpuszcza to nie wpuści cię i 200 metrów wcześniej i w
międzyczasie i na końcu. Miej pretensję do buraka.
> A nawet jak wszyscy się stosują do zasad zamka i są mistrzami kierownicy
> to jeśli jadą zderzak w zderzak to chcąc wpuścić w ostatniej chwili
> muszą mocno zahamować i płynność w pi...
Wrrr... Przecież skoro zasadą jest, że co drugiego wpuszczasz, to chyba
rozsądne, że nie jedziesz zderzak w zderzak, depczesz po hamulcach aż ci
bryle spadną, wpuszczasz, strzelasz ze sprzęgła i znów depczesz po
heblach żeby nie dupnąć we wpuszczonego? Jak masz go wpuścić to po
prostu odpuszczasz gaz i samo się miejsce robi - skąd wy macie takie
problemy?
> Żeby było płynnie to trzeba miejsce przygotować nieco wcześniej i
> spokojnie zmieniać pas, zwłaszcza, że nie wszyscy są mistrzami
> kierownicy.
Łopatologicznie:
Wpuszczany - na 20-30 m przed końcem wrzuca kierunek i patrzy za którym
samochodem powinien wjechać - łatwo się kapnąć - jeden z tego jeden z
drugiego. Jak nie spojrzy to też tragedii nie ma - wyjdzie w praniu.
Wpuszczający na 20-30 metrów przed końcem odpuszcza gaz tak żeby
stworzyła się przerwa na jakieś 1,5 do dwóch długosci samochodu.
Wpuszczany skręca kierownicą wjezdzając w przerwę, zrzuca kierunek
opcjonalnie dziękując podniesioną ręką lub awaryjnymi (tak wiem jakiś
niekumaty może pomyśleć że to awaria, albo hamowanie awaryjne i zdobić
karambol w korku jadacym 10 km/h;)
Koniec manewrów;) Uwaga - ponieważ mi ten manewr od dawna nie sprawiał
trudności więc nie jestem pewien ile dokładnie metrów przed końcem
wrzucam kierunek, odpuszczam gaz itd - to po prostu wychodzi, także nie
czepiać się tych 20-30m czy dwóch długości samochodu, to nie jazda po
łuku na egzaminie gdzie skręcasz jak mijasz drugi pachołek;)
> Zwróć uwagę, że w zamku błyskawicznym ząbki nie są
> bezpośrednio przy sobie i nie oddalają sie dopiero w momencie zapinania,
> tylko są zawczasu ułożone w odpowiednich odstępach.
Przecież mówiąc "włączać się na końcu" nikt nie ma na myśli, że musisz
dojechać do końca, zatrzymać się i stać jak dupa. Naprawdę masz problem
ze zmianą pasa, jak cię wpuszczają? Czy rzeczywiści jesteśmy tak
fatalnymi kierowcami, że jazda na zamek urasta do jakiegoś
skomplikowanego problemu?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 18:02 Shrek
- 28.08.14 18:30 John Kołalsky
- 28.08.14 18:34 John Kołalsky
- 28.08.14 18:36 Shrek
- 28.08.14 18:43 John Kołalsky
- 28.08.14 18:54 Shrek
- 28.08.14 18:59 John Kołalsky
- 28.08.14 19:03 Shrek
- 28.08.14 19:12 SW3
- 28.08.14 19:23 Shrek
- 28.08.14 19:34 John Kołalsky
- 28.08.14 19:46 John Kołalsky
- 28.08.14 20:08 Shrek
- 28.08.14 20:19 Shrek
- 28.08.14 21:37 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa