    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <15cn5j02u7bil$.10a1jzrybgliw.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <kw5w7lgs9t9b$.1p2h8n5pj2ga5.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1kg9qyvq4r9rb$.73sgvccl6lag$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mqbjlr$ac7$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <44t4q81r0ihe.lwshph75403a$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Tue, 11 Aug 2015 13:40:50 +0200

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 11:59:36 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > W jakim sensie "wydzielenie"?

    W sensie, ze z ministrem, do planu numeracji.

    > Przecież kierunkowy był, dobrze widoczny przy wybieraniu numeru z zagrznicy.

    A fakt. To juz nic nie rozumiem.
    Ale to taki telefon chciales stawiac za wzor ?

    P.S. Poczatek lat 90-tych, Anglia, Bristol. Uniwersytet stary, ale
    dofinansowany, w kazdym pokoju ethernet i telefon.
    Ale ... wicie rozumicie, numerow braklo czy jakos tak.
    Wyjscie na miasto kazdy ma. Ale przyjscie ... niektorzy maja numer
    miejski, wiekszosc nie ma. Mozna zadzwonic na centrale ... reczna.
    Telefonistka wychodzi o 16, a soboty i niedziele ma w ....

    J.