-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: O konkurencji na rynku
Date: Sat, 8 Aug 2015 00:51:05 +0200
Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
Lines: 51
Message-ID: <mq3cop$kbj$1@node1.news.atman.pl>
References: <s...@f...lasek.waw.pl><543909bf$0$18073$65785112@news
.neostrada.pl><s...@f...lasek.waw.pl><54396bff$0$18074
$65785112@news.neostrada.pl><o...@k...lan.traxelektr
onik.pl><mpt51l$t5g$1@sunflower.man.poznan.pl><slrnms49ep.ctl.jaros@falco
n.lasek.waw.pl><2l1dsl5uieg3.dt4riv9789ei$.dlg@40tude.net>
<m...@p...waw.pl>
Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1438987865 20851 89.77.163.134 (7 Aug 2015 22:51:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Aug 2015 22:51:05 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150807-0, 2015-08-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238447
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
news:m37fp7dlbc.fsf@pm.waw.pl...
> "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
>
>> Hm, jak ktos juz telefon mial, to dzialal w miare dobrze, i to jeszcze
>> za PRL.
>
> Nie wiem gdzie. Ja pamiętam, że często trudno było coś usłyszeć
> (zwłaszcza na MM), albo przeciwnie - słyszało się więcej rozmów niż
Wypisz, wymaluj - moja praca w miejscu jak w moim nicku - najbardziej
narzekałem na kabel do CA Saska Kępa (17xxxx), gdzie przesłuchy miewałem
silniejsze, niż właściwa rozmowa. I albo panie dzieju taki kabel był w
ruchu, albo w ogóle. Nawet nie podawałem na przełączalnię, bo oddawano mi
jako sprawny (pamiętam chyba numer, P113, kable były po 100 par). Co w sumie
może było uzasadnione - porobiłem parę swoich prób i wyszło mi na to, że
przesłuchy są czysto pojemnościowe, tylko, KUR.., jak...? Gdzie kable na
krótszych, jak i dłuższych też relacjach, przesłuchy miały znacznie
mniejsze.
> własną. Automaty to była inna porażka. Jak deszcz popadał i papier
> zamókł, to było jeszcze gorzej.
Chodzi ci o izolację papierową w kablach "obołowionych"?
Zasadniczo, one tak to nie zamakały, jeśli dziura nie była zbyt duża i pompa
była sprawna - już objaśniam... Zabezpieczeniem przeciwko zassaniu wody
przez kabel było permanentne utrzymywanie w nim lekkiego nadciśnienia.
Dopiero, jak dziura była konkretna, to siła wody wdzierającej się do wnętrza
kabla przeważała nad siłą wydmuchu powietrza. I kabelek potrafił się
odstawić na długo, aż ekipa wymieniła uszkodzony odcinek. Kiedyś do CA Wola
(32xxxx) przy dzisiejszej ul. Płockiej (A wtedy Patrice'a Lumumby) 33, kabel
leżał 93 dni niemal bez życia, za swej bytności, 2-3 razy dziennie
przemierzałem tę biedę, kontaktowałem się z centralą, sprawdzaliśmy, czy
wybieraki działają, technik mierzył linię i w trzaskach czasem, ludzie jakoś
się dodzwaniali, gdybym tego nie robił, to przez 3 miesiące!!! kraj nie
miałby ŻADNEGO połączenia z numerami na Woli. Z Woli zrobiono obejście do
nas, a od nas do nich nic. Przełączalnia i dyspozytor? W zasadzie to nie
moja brocha dymać się z kablami, ale honor mi nie pozwalał na zostawienie
tego sobie a muzom... Nie mogli, czy nie chcieli, nie wiem, zrobić obejścia
przez 3 MIESIĄCE. A pod koniec w jeden dzień wymienili zepsuty odcinek, do
dziś się zastanawiam, kto i dlaczego położył na tym lachę, dlaczego to tak
długo trwało.
O tym, jak sprawowały się zaniedbane, bądź źle konserwowane urządzenia, to
może innym razem, bo to za długo by trwało pisać.
--
Spamerzy z telefonu: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.15 01:17 J.F.
- 08.08.15 07:17 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 07:19 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 12:10 ACMM-033
- 08.08.15 12:27 ACMM-033
- 08.08.15 12:40 ACMM-033
- 08.08.15 12:55 ACMM-033
- 08.08.15 16:03 ACMM-033
- 08.08.15 20:36 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 20:37 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 22:13 ACMM-033
- 08.08.15 22:24 ACMM-033
- 08.08.15 22:47 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 22:51 Jarosław Sokołowski
- 09.08.15 00:18 ACMM-033
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz