eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynku › Re: O konkurencji na rynku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543b9ef3$0$18368$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543c0cc5$0$18088$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1ex1t37ozwyrc$.a1vfdmijy48y$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8au70q6jtsjq$.1ai06gpsj7uaa$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543eb1e9$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
    <5441437c$0$12627$65785112@news.neostrada.pl>
    <hohcj1ojrfnz$.j0ppxl6s2emp$.dlg@40tude.net>
    <544426c8$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5449473c$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5449473c$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    Date: Thu, 23 Oct 2014 20:48:43 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <54494d8c$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.190.128.234
    X-Trace: 1414090124 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18076 79.190.128.234:50398
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237995
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "B.G" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-10-20 00:22, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 19 Oct 2014 23:02:00 +0200, Smok Eustachy napisał(a):
    >>> To zamkną zgłoszenie, że nikogo nie było w lokalu i tyle będziesz
    >>> miał
    >>> naprawiony telefon.
    >
    >> to zarobia wk* klienta, ktory ich opusci przy byle okazji.
    >> I dostana znacznie mniej, a naprawiac beda musieli szybciej.

    >A czy ich winą jest to że pocałowali klamkę?? bo jakiś nieświadomy
    >zgłosił awarię w piątek, zamknął biuro - poszedł na weekend - tym
    >samym olewając nieświadomie możliwą wizytę montera?

    Klient ma w d* czyja to wina - w poniedzialek od 8:00 firma pracuje i
    jak serwis nie przyjdzie, to jest wk*.
    A jak jeszcze telefon w firmie niezbednie potrzebny, to stopien wk*
    rosnie.

    >Z ww powodów serwisy normalnych firmy telekom/tv nie pracują w
    >weekend.
    >Żaden normalny klient nie spodziewa się faceta od napraw w niedziele
    >a nawet w sobotę.

    A ja prywatnie jestem wk* jak internet wysiadzie w piatek po poludniu
    :-P

    Ale w czym problem - mozna zapytac kiedy firma pracuje, mozna
    zadzwonic i spytac, tylko trzeba chciec.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: