eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynku › Re: O konkurencji na rynku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 23 Oct 2014 20:24:04 +0200
    From: "B.G" <o...@w...com.eu>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543b9ef3$0$18368$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543c0cc5$0$18088$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1ex1t37ozwyrc$.a1vfdmijy48y$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8au70q6jtsjq$.1ai06gpsj7uaa$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543eb1e9$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
    <5441437c$0$12627$65785112@news.neostrada.pl>
    <hohcj1ojrfnz$.j0ppxl6s2emp$.dlg@40tude.net>
    <544426c8$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5449473c$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.189.99.246
    X-Trace: 1414088509 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12622 79.189.99.246:49751
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237994
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-20 00:22, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 19 Oct 2014 23:02:00 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    >> To zamkną zgłoszenie, że nikogo nie było w lokalu i tyle będziesz miał
    >> naprawiony telefon.
    >
    > to zarobia wk* klienta, ktory ich opusci przy byle okazji.
    > I dostana znacznie mniej, a naprawiac beda musieli szybciej.

    A czy ich winą jest to że pocałowali klamkę?? bo jakiś nieświadomy
    zgłosił awarię w piątek, zamknął biuro - poszedł na weekend - tym samym
    olewając nieświadomie możliwą wizytę montera?
    Z ww powodów serwisy normalnych firmy telekom/tv nie pracują w weekend.
    Żaden normalny klient nie spodziewa się faceta od napraw w niedziele a
    nawet w sobotę.


    --
    B.G

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: