eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynkuRe: O konkurencji na rynku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543b9ef3$0$18368$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543c0cc5$0$18088$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1ex1t37ozwyrc$.a1vfdmijy48y$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8au70q6jtsjq$.1ai06gpsj7uaa$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543eb1e9$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1g8l3a6lx0upa$.5f216l79bbe.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5441065f$0$3170$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Fri, 17 Oct 2014 16:21:06 +0200
    User-Agent: slrn/1.0.2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 95
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1413555666 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18076 77.253.217.116:52723
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237985
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >>>> Dlatego pytam: ktoś zna przypadek ciągnącej się dłużej awarii BSA?
    >>>> Bo ja nie znam.
    >>> Sam przeciez pisales.
    >> Pisałem o długo ciągnącej się awarii, ale ona w tepsie była.
    >
    > Ale klient byl w BSA ? Bo skad ta kara umowna ?

    Pisałem o swoim przypadku -- ponad pół roku próśb i gróźb nic nie dało,
    dopiero dzięki złodiejowi doczekałem się nowego kabla, który zakończył
    permanentny stan awarii. To nie było BSA. Oraz o przypadku znajomego
    -- też długo nie usuawli, ale to był początek BSA. Odnieram to jako
    "wypadek przy pracy", to się już nie zdarza. Że się nie zdarza również
    u klientów Orange, to też może być, nie mogę temu zaprzeczyć, bo nie wiem.

    >>> Ja tylko o tym, ze do TP mozesz zadzwonic, przypomniec, op* - i
    >>> moze to przyspieszy naprawe.
    >> Dzwoniłem, przypominałem, op* -- i nie przyspieszyło. Ani trochę.
    >
    > Jak jednak TP zgloszenie zgubi, i nikt jej nie przypomni - to na
    > pewno sie nie przyspieszy :-)

    Ale nie gubi. Skoro naprawia *nawet* dla swoich klientów, to znaczy,
    że ma moce przerobowe, a nie wykluczam, że nawet chęć szczerą.

    >>> tylko on ma interes w tym, zeby tego do TP NIE przekazac,
    >>> a im dluzej trwa naprawa, tym dla niego lepiej.
    >> Muszą przekazać, żeby czas zaczął dla nich pracować.
    >
    > No to piewszy raz przekaza. Potem moze nawet zadzwonia do Ciebie,
    > spytaja czy juz naprawione, ale jesli nie ... poganiac i przypominac
    > nie beda, nie oplaca sie :-)

    Chętnie przeczytam opis takiej sytuacji. Ale żeby prawdziwy był, z życia,
    nie wydumany.

    >> Pójdą z tymi *sfałszowanymi* umowami do sądu cywilnego?! Przecież za
    >> to jest kara. I to bynajmniej nie 'umowna'. W innym wydziale sądu.
    >
    > Dla nich te umowy nie sa sfalszowane :-)

    Dla nich są sfałszowane. Nawet bardziej niż dal innych -- oni mają
    pewność. Dlatego sprzedają paserowi, nie odważą się na konfrontację
    przed sądem.

    >> Więc znowu zapytam: widział kto takie wysłane wezwania? Niczego
    >> nie wysyłają, tylko od razu sprzedają "dług" paserom.
    >
    > Musze sie spytac, ale ta znajoma zdaje sie dostala. Wyjasniala,
    > podawala nr spraw, a i tak potem Kruk ja molestowal :-)

    Wyjaśniła, a oni jednak ją sprzedali -- wszystko się potwierdza.

    >> Sąd się dowie, a wcześniej prokurator. Tyle że do takich przesłuchań
    >> nigdy nie dochodzi, bo po cesji wierzytelności zostaje już tylko
    >> sprawa cywilna.
    >
    > Dochodzi dochodzi, bo chyba nawet oni powiadomii policje o wyludzeniu
    > na swoja szkode.

    Jeśli powiadomili o wyłudzeniu na swoją szkodę (kk), to do momentu
    ustalenia sprawcy przestępstwa nie mogą wystąpić z roszczeniem
    cywilnym (kc, postępowanie adhezyjne) ani skutecznie cedować długu
    (ten w ogóle nie istnieje w takiej sytuacji).

    >> Ci akurat nie muszą (bywają tam marni fachowcy), ale sąd musi.
    >> Najwyżej zawezwie sobie biegłego grafologa, by te podpisy sprawdził.
    >
    > Do tego nie doszlo, bo ona zaraz kradziez dokumentow zglosila, wiec
    > pozniejsze sprawy automatycznie nabieraly innego kierunku.
    > Grafolog moze nawet byl, ale to raczej w celu ustalenia czy to jedna
    > osoba czy grupa.

    Jeśli na tym etapie Kruk dalej próbuje działać, to już bez problemu,
    zupełnie wprost można mu postawić zarzut paserstwa.

    >>> Ale w kwestii znieslawienia, to kruk nie musi wystepowac, ty
    >>> wystepujesz przeciw.
    >
    >> Przeciw komu?
    >
    > Przeciw operatorowi. Operator powiadomil innych ludzi, tzn firme
    > Kruk, ze Ty mu nie splacasz naleznosci.
    > A Ty jestes czlowiek honorowy, zadnych dlugow nie masz, wiec sie
    > czujesz obrazony.
    > A jeszcze Kruk cos pisze ze zglosi do BIK ...

    Łatwiej zgłosić do GIODO. W związku z nielegalnym wyciekiem danych
    osobowych do osób trzecich, w sytuacji nie przewidzianej przez prawo.
    To działa. I od razu jest kara finansowa, a nie jakieś przeprosiny
    albo satysfakcja na ubitej ziemi z prezesem telekomu.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: