eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynkuRe: O konkurencji na rynku
  • X-Received: by 10.140.94.242 with SMTP id g105mr111756qge.0.1413553811365; Fri, 17
    Oct 2014 06:50:11 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.94.242 with SMTP id g105mr111756qge.0.1413553811365; Fri, 17
    Oct 2014 06:50:11 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    uq10no12488847igb.0!news-out.google.com!u5ni5qab.1!nntp.google.com!dc16no350853
    7qab.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Fri, 17 Oct 2014 06:50:11 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1g8l3a6lx0upa$.5f216l79bbe.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.99.228.243;
    posting-account=ypgb7AoAAACQwxy3NtzPrHG4PAQHUdP6
    NNTP-Posting-Host: 217.99.228.243
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543b9ef3$0$18368$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543c0cc5$0$18088$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1ex1t37ozwyrc$.a1vfdmijy48y$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8au70q6jtsjq$.1ai06gpsj7uaa$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543eb1e9$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1g8l3a6lx0upa$.5f216l79bbe.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    From: i...@p...pl
    Injection-Date: Fri, 17 Oct 2014 13:50:11 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237984
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 17 października 2014 00:54:50 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Wed, 15 Oct 2014 23:00:45 +0200, Jaros�aw Soko�owski napisa�(a):
    >
    > > Pan J.F. napisaďż˝:
    >
    > >> Rzeczywistosc jest tez taka, ze TP w miare sprawnie usuwa wlasne
    >
    > >> awarie.
    >
    > >
    >
    > > To mnie cieszy bardzo.
    >
    > >
    >
    > >> Owszem, moze maja drugi priorytet, moze w piatek po poludniu juz im
    >
    > >> sie nie bedzie chcialo i poczekas do poniedzialku.
    >
    > >
    >
    > > Zg�osi�em o pierwszej w nocy z soboty na niedziel� -- w niedziel� rano
    >
    > > ju� byli, sko�czyli ko�o po�udnia. Je�li dla swoich klient�w zrobi�
    to
    >
    > > w poniedzia�ek, to te� du�y post�p w stosunku do tego, co by�o
    kiedyďż˝.
    >
    >
    >
    > Postep jest. usterka zgloszona w poludnie - po paru godzinach
    >
    > przyszli.

    Sytuacja z wakacji (sierpień). Miejsce akcji - Zakopane.
    Wichura przewraca drzewo, które spadając przerywa kabel linii napowietrznej
    idącej do 1 domu. Zgłoszenie do TP. Za 3 godziny (!!!) pojawiają się monterzy,
    wchodzą na wysokie słupy, wymieniają kabel montując nowe puszki. Pracują ok. 2 godz.
    Po 5 godzinach od zgłoszenia wszystko już działa!! Byłem w szoku, gdy na to
    patrzyłem.

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: