eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetO ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)
  • Data: 2009-06-30 15:56:34
    Temat: Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co ma to do tego? Wymiana nawet ramu i płyty nie ma aż takiego wpływu. Cel
    > to kastrat. Wciskają je do laptopów z vistą i potem robi się mit (który
    > jest wszędzie powtarzany), że vista to syf.

    Dopiero Cel 430 nie jest taki najgorszy i całkiem zimny. Bije na głowe nie
    jedno P4 z jądrem Prescott i przy tym pobiera ułamek energii potrzebnej do
    działania. Vista swoją drogą jest syfem jeżeli producenci komputerów
    instalują ją zaśmiecając system crapware. Celek Diesel nie nadaje się w
    zasadzie do niczego za wyjątkiem robienia z komputera farelki. Mam kilka
    takich w szufladzie ale wole wstawić nawet najwolniejszego P4 northwooda niż
    męczyć się na najszybszym Dieslu.