  • Data: 2017-04-07 08:21:13
    Temat: Re: O drogach;)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 19:00:47 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > https://www.youtube.com/watch?v=VEKbj9RwWu8
    > Widział ktos zeby tak naprawiali?
    > Nasypią, pogrzeją miejscowo i juz.
    > Ale chyba coś w tym jest ze skoro technologią polega na grabieniu i
    > układaniu wartwy o 2-3 cm wyzszej niz pozostała czesc jezdni to to nie moze
    > być tak równe jak cała, nowo połozona jezdnia.
    > Gorzej jak nowo położona jest nierówna juz od startu...

    Ja widzialem mnóstwo dobrze zalepionych dziur.
    Ale do tego trzeba piłę, wyciąć, wydłubać stary asfalt. Pociapać smołą, nasypać
    asfaltu, poubijać, dosypać do równego, poubijać, brzegi zaciapać smołą.

    Technologie mamy opanowana. Ponoć z zagranicy przyjeżdzają oglądac i sie uczyć.

    I jak widzę niektóre łaty to juz pare lat mają i sie nie kruszą...
    A rozmiary różne. Od łatki w okolicy kartki A3 aż do placków wielkości samochodu lub
    długości 10-15m.

    Tylko taka łatka troche wiecej kosztuje niz zasypanie (na zimno) asfaltem z worka,
    uklepaniem za pomocą koła żuka i poczekaniem aż słońce całość stopi i uszczelni...