-
X-Received: by 10.157.47.183 with SMTP id r52mr952918otb.12.1491546073289; Thu, 06
Apr 2017 23:21:13 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.47.183 with SMTP id r52mr952918otb.12.1491546073289; Thu, 06
Apr 2017 23:21:13 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!y18no5607652itc.0!news-out.google.com!m191ni23019itc.0!nnt
p.google.com!y18no5614064itc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegrou
ps.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 6 Apr 2017 23:21:13 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.5.66.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 83.5.66.250
References: <d...@g...com>
<8...@g...com>
<58e6658e$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: O drogach;)
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 07 Apr 2017 06:21:13 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603159
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 19:00:47 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>
> >>Umowy są podpisywane na utrzymanie lub od sztuki ale w żadnym wypadku
> >>nie opłaca się dziury naprawić dobrze tzn na zawsze :-)
> >
> > Ale niekoniecznie z tych powodow, co sugerujesz :-)
> >
> > https://www.youtube.com/watch?v=rDcep9mLxZg
> >
> > Niestety - po niemiecku.
> > Polska wersja to trzeba czatowac na Galileo.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=VEKbj9RwWu8
> Widział ktos zeby tak naprawiali?
> Nasypią, pogrzeją miejscowo i juz.
> Ale chyba coś w tym jest ze skoro technologią polega na grabieniu i
> układaniu wartwy o 2-3 cm wyzszej niz pozostała czesc jezdni to to nie moze
> być tak równe jak cała, nowo połozona jezdnia.
> Gorzej jak nowo położona jest nierówna juz od startu...
>
>
Ja widzialem mnóstwo dobrze zalepionych dziur.
Ale do tego trzeba piłę, wyciąć, wydłubać stary asfalt. Pociapać smołą, nasypać
asfaltu, poubijać, dosypać do równego, poubijać, brzegi zaciapać smołą.
Technologie mamy opanowana. Ponoć z zagranicy przyjeżdzają oglądac i sie uczyć.
I jak widzę niektóre łaty to juz pare lat mają i sie nie kruszą...
A rozmiary różne. Od łatki w okolicy kartki A3 aż do placków wielkości samochodu lub
długości 10-15m.
Tylko taka łatka troche wiecej kosztuje niz zasypanie (na zimno) asfaltem z worka,
uklepaniem za pomocą koła żuka i poczekaniem aż słońce całość stopi i uszczelni...
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.17 08:48 miumiu
- 07.04.17 09:15 Kris
- 07.04.17 09:52 s...@g...com
- 07.04.17 13:00 Budzik
- 07.04.17 13:03 J.F.
- 07.04.17 13:58 Bolko
- 07.04.17 14:58 Shrek
- 07.04.17 16:00 Budzik
- 07.04.17 16:38 J.F.
- 07.04.17 17:00 Budzik
- 07.04.17 19:11 w systemie siła 'POPIS/EU
- 07.04.17 20:15 Iglo
- 07.04.17 22:34 Cavallino
- 07.04.17 22:35 Cavallino
- 07.04.17 23:43 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=