eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co tu chodzi?Re: O co tu chodzi?
  • Data: 2014-05-21 20:10:01
    Temat: Re: O co tu chodzi?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 21 maja 2014 19:50:11 UTC+2 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
    > On Wed, 21 May 2014 08:51:32 +0200, J.F. wrote:
    >
    >
    >
    > >> Wszystko fajnie, do czasu gdy jest sucho i słonecznie. Gorzej jak
    >
    > >> mokro, albo co gorsza ślisko. Wtedy taki brak jednej strony tyłu może
    >
    > >> się dość ciekawie skończyć. To był oczywiście tylko przykład, a mi
    >
    > >> przecież zależy żeby wszystko było w porządku.
    >
    > >
    >
    > > Smiem twierdzic ze tez niewyczuwalne. A moze wrecz przestaje byc istotne
    >
    > > - ABS zredukuje sile hamowania w 3 kolach i dopasuje do warunkow, a w
    >
    > > 4-tym nawet nie bedzie musial redukowac.
    >
    >
    >
    > Zakładasz, że pacjent miał ABS ;)
    >
    >
    >
    > Tomek

    Na tył przypada niewielka w stosunku do przodu siła hamowania. 1/3 albo i więcej
    samochodów z bębnami z tyły nie ma hamulca na tylne koła. Aluminiowe tłoczki w
    żeliwnych cylinderkach w obecności płynu hamulcowego mają wysoką zdolność do
    zapiekania się.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: