eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co tu chodzi?Re: O co tu chodzi?
  • X-Received: by 10.140.21.233 with SMTP id 96mr78963qgl.19.1400695802079; Wed, 21 May
    2014 11:10:02 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.21.233 with SMTP id 96mr78963qgl.19.1400695802079; Wed, 21 May
    2014 11:10:02 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.85.213.215.MISMATCH!hl10no3102725igb.0!news-out.google.com!qf4ni5721igc.0!
    nntp.google.com!c1no13024411igq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
    roups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 21 May 2014 11:10:01 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <llip0j$pos$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.188.11;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 85.89.188.11
    References: <537852f9$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <53789f57$0$2361$65785112@news.neostrada.pl> <lla9o1$k60$4@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <llb167$3t5$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <llc8mu$507$2@dont-email.me> <5379e1f8$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lldgp8$erk$2@dont-email.me> <1...@4...net>
    <llip0j$pos$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: O co tu chodzi?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Wed, 21 May 2014 18:10:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533673
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 21 maja 2014 19:50:11 UTC+2 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
    > On Wed, 21 May 2014 08:51:32 +0200, J.F. wrote:
    >
    >
    >
    > >> Wszystko fajnie, do czasu gdy jest sucho i słonecznie. Gorzej jak
    >
    > >> mokro, albo co gorsza ślisko. Wtedy taki brak jednej strony tyłu może
    >
    > >> się dość ciekawie skończyć. To był oczywiście tylko przykład, a mi
    >
    > >> przecież zależy żeby wszystko było w porządku.
    >
    > >
    >
    > > Smiem twierdzic ze tez niewyczuwalne. A moze wrecz przestaje byc istotne
    >
    > > - ABS zredukuje sile hamowania w 3 kolach i dopasuje do warunkow, a w
    >
    > > 4-tym nawet nie bedzie musial redukowac.
    >
    >
    >
    > Zakładasz, że pacjent miał ABS ;)
    >
    >
    >
    > Tomek

    Na tył przypada niewielka w stosunku do przodu siła hamowania. 1/3 albo i więcej
    samochodów z bębnami z tyły nie ma hamulca na tylne koła. Aluminiowe tłoczki w
    żeliwnych cylinderkach w obecności płynu hamulcowego mają wysoką zdolność do
    zapiekania się.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: