-
X-Received: by 10.140.21.233 with SMTP id 96mr78963qgl.19.1400695802079; Wed, 21 May
2014 11:10:02 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.21.233 with SMTP id 96mr78963qgl.19.1400695802079; Wed, 21 May
2014 11:10:02 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.85.213.215.MISMATCH!hl10no3102725igb.0!news-out.google.com!qf4ni5721igc.0!
nntp.google.com!c1no13024411igq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
roups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 21 May 2014 11:10:01 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <llip0j$pos$1@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.188.11;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 85.89.188.11
References: <537852f9$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<53789f57$0$2361$65785112@news.neostrada.pl> <lla9o1$k60$4@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<llb167$3t5$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<llc8mu$507$2@dont-email.me> <5379e1f8$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<lldgp8$erk$2@dont-email.me> <1...@4...net>
<llip0j$pos$1@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: O co tu chodzi?
From: k...@g...com
Injection-Date: Wed, 21 May 2014 18:10:02 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533673
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 21 maja 2014 19:50:11 UTC+2 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
> On Wed, 21 May 2014 08:51:32 +0200, J.F. wrote:
>
>
>
> >> Wszystko fajnie, do czasu gdy jest sucho i słonecznie. Gorzej jak
>
> >> mokro, albo co gorsza ślisko. Wtedy taki brak jednej strony tyłu może
>
> >> się dość ciekawie skończyć. To był oczywiście tylko przykład, a mi
>
> >> przecież zależy żeby wszystko było w porządku.
>
> >
>
> > Smiem twierdzic ze tez niewyczuwalne. A moze wrecz przestaje byc istotne
>
> > - ABS zredukuje sile hamowania w 3 kolach i dopasuje do warunkow, a w
>
> > 4-tym nawet nie bedzie musial redukowac.
>
>
>
> Zakładasz, że pacjent miał ABS ;)
>
>
>
> Tomek
Na tył przypada niewielka w stosunku do przodu siła hamowania. 1/3 albo i więcej
samochodów z bębnami z tyły nie ma hamulca na tylne koła. Aluminiowe tłoczki w
żeliwnych cylinderkach w obecności płynu hamulcowego mają wysoką zdolność do
zapiekania się.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.14 22:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka