-
X-Received: by 10.140.21.233 with SMTP id 96mr78963qgl.19.1400695802079; Wed, 21 May
2014 11:10:02 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.21.233 with SMTP id 96mr78963qgl.19.1400695802079; Wed, 21 May
2014 11:10:02 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.85.213.215.MISMATCH!hl10no3102725igb.0!news-out.google.com!qf4ni5721igc.0!
nntp.google.com!c1no13024411igq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
roups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 21 May 2014 11:10:01 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <llip0j$pos$1@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.188.11;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 85.89.188.11
References: <537852f9$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<53789f57$0$2361$65785112@news.neostrada.pl> <lla9o1$k60$4@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<llb167$3t5$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<llc8mu$507$2@dont-email.me> <5379e1f8$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<lldgp8$erk$2@dont-email.me> <1...@4...net>
<llip0j$pos$1@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: O co tu chodzi?
From: k...@g...com
Injection-Date: Wed, 21 May 2014 18:10:02 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533673
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 21 maja 2014 19:50:11 UTC+2 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
> On Wed, 21 May 2014 08:51:32 +0200, J.F. wrote:
>
>
>
> >> Wszystko fajnie, do czasu gdy jest sucho i słonecznie. Gorzej jak
>
> >> mokro, albo co gorsza ślisko. Wtedy taki brak jednej strony tyłu może
>
> >> się dość ciekawie skończyć. To był oczywiście tylko przykład, a mi
>
> >> przecież zależy żeby wszystko było w porządku.
>
> >
>
> > Smiem twierdzic ze tez niewyczuwalne. A moze wrecz przestaje byc istotne
>
> > - ABS zredukuje sile hamowania w 3 kolach i dopasuje do warunkow, a w
>
> > 4-tym nawet nie bedzie musial redukowac.
>
>
>
> Zakładasz, że pacjent miał ABS ;)
>
>
>
> Tomek
Na tył przypada niewielka w stosunku do przodu siła hamowania. 1/3 albo i więcej
samochodów z bębnami z tyły nie ma hamulca na tylne koła. Aluminiowe tłoczki w
żeliwnych cylinderkach w obecności płynu hamulcowego mają wysoką zdolność do
zapiekania się.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.14 22:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=