  • Data: 2014-05-20 08:22:33
    Temat: Re: O co tu chodzi?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 May 2014 20:00:47 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > To moze tym sie zajmij a nie drenowaniem kieszeni podatnika i
    > tłumaczeniem głupich propozycji podwyzek?
    > Powstało tyle stacji... Jak upadnie 5% to moze uwierze ze podwyzka jest
    > potrzebna...

    LoL, no cóż, jak argumenty się kończą...

    Zapominasz zdaje się, że jeżdżenie samochodem nie jest obowiązkiem, jak
    ludzie zaczną sprzedawać samochody z powodu zbyt wysokich kosztów dookoła
    to uwierzę, że są za wysokie. Półki każdego stać na postawienie sobie pod
    blokiem trupa nie widzę problemu.

    Tomek