  • Data: 2014-05-20 08:19:48
    Temat: Re: O co tu chodzi?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 May 2014 21:00:47 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > + przychylnośc dla lobbingu własccieli.
    > Kto wie, kto tam z posłów ma własną stację albo zaraz będzie miał...

    Raz jeszcze powtarzam, skoro uważasz, że to jest tak dochodowy interes,
    który się w zasadzie sam nakręca to leć założyć własną SKP.

    Tylko obawiam się, że beż bańki na start może być ciężko. Po ilu
    machniętych przeglądach to zaczyna się zwracać licząc koszty utrzymania
    razem z diagnostą na pokładzie?

    Tomek