  • Data: 2014-05-20 09:46:53
    Temat: Re: O co tu chodzi?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Zapominasz zdaje się, że jeżdżenie samochodem nie jest obowiązkiem,
    > jak ludzie zaczną sprzedawać samochody z powodu zbyt wysokich kosztów
    > dookoła to uwierzę, że są za wysokie. Półki każdego stać na
    > postawienie sobie pod blokiem trupa nie widzę problemu.

    Oczywiscie ze nie jest obowiązkiem. Ale przeciez w XXI nie jest tez
    szczególnym przywilejem. Jest po prostu normalnością.
    A czy ja twierdze, ze koszty przegladu sa za wysokie? Nie! To Ty
    twierdzisz, że sa za niskie!
    I nadal nie odniosłeś się do argumentu, że liczba samochodów bardzo wzrosła
    od 2004 r, ze liczba samochodów z LPG bardzo wzrosła, wiec w pewnym sensie
    waloryzacja sie odbyła.