eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co tu chodzi?Re: O co tu chodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O co tu chodzi?
    Date: Mon, 19 May 2014 06:29:05 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 20
    Message-ID: <llc8bh$507$1@dont-email.me>
    References: <537852f9$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <53789f57$0$2361$65785112@news.neostrada.pl> <lla9o1$k60$4@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <llb167$3t5$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 19 May 2014 06:29:05 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a"; logging-data="5127";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/Vxa1vckpB3BDsiJNRBs6C"
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    Cancel-Lock: sha1:dK1or8x2YKC6UF/T9c/WZ35tWBI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533334
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 18 May 2014 12:54:25 -0700, kogutek444 wrote:
    > Masz rację z tymi małymi przebiegami. I dlatego przeglądy nie powinny
    > być określone czasem tylko przebiegiem. Nowy 200 tysięcy. Potem 100
    > tysięcy. Po 300 tysiącach co 50 tysięcy. W takiej sytuacji przegląd by
    > czemuś służył.

    To nie do końca jest tak jak myślisz. Co jeśli nie wymieniony przewód
    hamulcowy spuchnie po przejechaniu 2k w ciągu 10 lat? Nie warto łapać
    takich przypadków?

    > Wyremontowałem Mastera i zrobiłem nim w rok z 1500
    > kilometrów. Co się w nim popsuło przez ten rok i 1500 kilometrów jak
    > wszystkie części zamienne były nowe? Nie pierdoliłem się przy naprawie w
    > oszczędności. Jeden sworzeń zwrotnicy miał trochę luzu, wymienione
    > wszystkie. Wymienione amortyzatory, wszystkie gumy w zawieszeniu itd.

    Ty tak robisz, ja tak robię, ale jest masa zenków którzy
    łatają plasteliną i drucikiem niestety.

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: