-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: O co chodzi z wielkością dawki paliwa w silniku Diesla?
Date: Tue, 14 Dec 2010 18:58:26 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <ie8b7r$fgo$1@news.onet.pl>
References: <ie7re2$ei5$1@inews.gazeta.pl> <ie7sq0$6gk$1@news.onet.pl>
<ie7u3c$o59$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: abpt106.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1292349499 15896 83.8.61.106 (14 Dec 2010 17:58:19 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Dec 2010 17:58:19 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:601015
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>
napisał w
>W dniu 2010-12-14 14:52, J.F. pisze:
> SDI, VAG, nie ma pompo-wtryskiwaczy.
>> Raczej nie mierzy, tylko sam otwiera wtryskiwacz na zadany czas.
>> Mozna
>> obejrzec czy do wtryskiwaczy dochodza kabelki.
> Jest jeden wtryskiwacz z pomiarem położenia iglicy - do niego
> idzie kabel. Reszta wtryskiwaczy nie jest okablowana.
No to byc moze masz racje - mierzy czas otwarcia przez cisnienie.
A moze to jednak inny parametr mierzy ten kabelek ?
> Moje pytanie powstało z potrzeby dobrania się do nastawnika
> (serwa) pompy wtryskowej w silniku SDI, ale najpierw chciałbym
> zrozumieć o co chodzi z dawkami paliwa i dlaczego precyzja
> ustawienia tego nastawnika jest tak ważna.
IMO - w wiekszosci zakresu pracy to ona wcale nie jest wazna.
Dawniej sterowal dawka pedal gazu plus ewentualnie odsrodkowy
regulator - co by latwiej bylo stabilna predkosc uzyskac, oraz zeby
silnik sie nie rozbiegal.
Bardzo istotna jest w gornym zakresie - bo troche za duzo i czarne
leci, a przepisy nie pozwalaja. Tylko przy braku innych czujnikow
to nie bardzo widze jak oni chca tym sterowac.
Byc moze istotny jest tez dolny zakres - gdy trzeba jalowe obroty
stabilizowac tak zeby silnik nie zgasl nawet jak jest zimny.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.10 19:18 Tomasz Myrta
- 14.12.10 20:13 Maksymilian Dutka
- 14.12.10 21:11 J.F.
- 14.12.10 23:29 Jerry1111
- 15.12.10 08:29 Szumek
- 15.12.10 08:24 Marcin S.
- 15.12.10 20:52 Jerry1111
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v