eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO co chodzi z wielkością dawki paliwa w silniku Diesla?Re: O co chodzi z wielkością dawki paliwa w silniku Diesla?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: O co chodzi z wielkością dawki paliwa w silniku Diesla?
    Date: Tue, 14 Dec 2010 18:58:26 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <ie8b7r$fgo$1@news.onet.pl>
    References: <ie7re2$ei5$1@inews.gazeta.pl> <ie7sq0$6gk$1@news.onet.pl>
    <ie7u3c$o59$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: abpt106.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292349499 15896 83.8.61.106 (14 Dec 2010 17:58:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Dec 2010 17:58:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:601015
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>
    napisał w
    >W dniu 2010-12-14 14:52, J.F. pisze:
    > SDI, VAG, nie ma pompo-wtryskiwaczy.
    >> Raczej nie mierzy, tylko sam otwiera wtryskiwacz na zadany czas.
    >> Mozna
    >> obejrzec czy do wtryskiwaczy dochodza kabelki.
    > Jest jeden wtryskiwacz z pomiarem położenia iglicy - do niego
    > idzie kabel. Reszta wtryskiwaczy nie jest okablowana.

    No to byc moze masz racje - mierzy czas otwarcia przez cisnienie.
    A moze to jednak inny parametr mierzy ten kabelek ?

    > Moje pytanie powstało z potrzeby dobrania się do nastawnika
    > (serwa) pompy wtryskowej w silniku SDI, ale najpierw chciałbym
    > zrozumieć o co chodzi z dawkami paliwa i dlaczego precyzja
    > ustawienia tego nastawnika jest tak ważna.

    IMO - w wiekszosci zakresu pracy to ona wcale nie jest wazna.
    Dawniej sterowal dawka pedal gazu plus ewentualnie odsrodkowy
    regulator - co by latwiej bylo stabilna predkosc uzyskac, oraz zeby
    silnik sie nie rozbiegal.

    Bardzo istotna jest w gornym zakresie - bo troche za duzo i czarne
    leci, a przepisy nie pozwalaja. Tylko przy braku innych czujnikow
    to nie bardzo widze jak oni chca tym sterowac.

    Byc moze istotny jest tez dolny zakres - gdy trzeba jalowe obroty
    stabilizowac tak zeby silnik nie zgasl nawet jak jest zimny.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: