    From: "arek.pp" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O co chodzi w tym szaleństwie?
    Date: Wed, 10 Mar 2010 03:33:43 -0800 (PST)

    On Mar 9, 1:00 am, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote:

    > Bo jedziesz wolniej ni to auto z ty u (skoro ci dogoni o), wi c zjed
    > mi dzy tiry (to bajka, e od tego kurczy si penis), daj
    > pojecha szybszemu i wr na lewy pas (to te k amstwo, e od jazdy
    > lewym pasem penis si wyd u a).
    > I tyle.

    Zapomnij koles!
    Jezeli nie mozesz wytrzymac za kims 130 kmh (nie 95-100, ale 130)
    lewym pasem przez pół minuty, to sie po prostu lecz, albo zastanów sie
    nad PKP.
    Prezentujesz styl HOŁOTY - co prawda coraz mniej licznej, ale raz na
    jakis czas zdarza sie kozak na zderzaku.
    Juz mrugania swiatłami nie zauwazam, ale powiem ci jedno - taki
    potencjalny cham wyprzedzi mnie tylko z PRAWEJ! Reakcja musi byc...
    To,ze popierdalasz przyklejony do lewego pasa nie sprawi, ze wszyscy
    beda ustepowac ci miejsca...
    Bez odbioru.